اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل تاکید کرد:

احداث آشیانه آتش‌نشانی در تمام شهرهای استان اردبیل

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل احداث آشیانه آتش‌نشانی و تجهیز این مجموعه را در تمام شهرهای استان اردبیل ضروری اعلام کرد.

احداث آشیانه آتش‌نشانی در تمام شهرهای استان اردبیل
سید حسین صابری در حاشیه سمینار شهرداران استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: از شهرداران انتظار داریم با 50 درصد هزینه خود ساخت ساختمان آتش‌نشانی را در دستور کار قرار دهند و ما نیز 50 درصد بقیه اعتبارات را از محل اعتبارات عمرانی پرداخت می‌کنیم.
وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: شهرهای کوچک به همت دفتر فنی در قالب طرح‌های جامع و تفصیلی بازنگری شده و این طرح‌ها با نگاه بلند مدت طراحی و اجرایی می‌شود.
استاندار اردبیل مشکل اغلب شهرهای استان را بحث جمع‌آوری زباله‌ها و دفن آن اعلام کرد و افزود: در اکثر شهرها این مشکل جدی به نظر می‌رسد و امیدواریم کار گروه پسماند‌ها در استان فعال شود و اقدامات خوبی در تفکیک زباله از مبدا و بازیافت آن انجام شود.
این مسئول از زباله به عنوان طلای کثیف یاد کرد و گفت: ما به دنبال جذب سرمایه‌گذارانی هستیم تا با راه‌اندازی مجموعه‌های بازیافت بتوانیم از زباله‌ها محصولات مفید و موثر تولید و روانه بازار کنیم.
استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود ابراز داشت: ‌شهرداری‌ها موظف نیستند زمین مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی را تهیه کنند بلکه اگر زمین بلاتکلیف دارند می‌توانند به قیمت کارشناسی و به صورت رسمی به فروش برسانند.
صابری در ادامه به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: در جذب نیرو باید افراد متخصص را در اولویت قرار دهیم و اگر امروز شهرداری‌ها از داشتن نیروی متخصص محروم هستند مقصر کسانی هستند که نیروی سفارشی از طرق مختلف پذیرش کرده‌اند که امروز نه تنها برای شهرداری‌ها مفید نیستند بلکه از کارایی لازم برخوردار نمی‌باشند.
وی در ادامه سخنان خود شهرداران را به انجام وظایف قانونی خود دعوت کرد و افزود:‌ شهرداری حق برگزاری جشنواره‌ای که هیچ سنخیتی با حوزه فعالیت آن ندارد نداشته و در این زمینه نباید پاسخگوی دیگر مجموعه‌ها باشد.
استاندار اردبیل در پایان سخنان خود از دستگاه‌های حفاری‌کننده نیز خواست با پیشرفته‌ترین امکانات و برش مطلوب و بدون صدمه زدن به محل حفاری اقدامات خود را انجام دهند و هزینه آن را در قالب کمیسیون حفاری با هدف ترمیم آن نقطه به شهرداری پرداخت کنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول