اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بومهن:

امکانات آتش‏نشانی بومهن ارتقا یافت

خبرگزاری فارس: شهردار بومهن از افزایش کمی و کیفی سطح تجهیزات و امکانات مرکز آتش‏نشانی و خدمات ایمنی این شهر در سال‏های اخیر خبر داد.

امکانات آتش‏نشانی بومهن ارتقا یافت
محمدرضا آهنگران امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: پیش از این، مرکز آتش‏نشانی و خدمات ایمنی بومهن از امکانات چندانی برخوردار نبود.
وی ادامه داد: اما در پنج سال اخیر این تجهیزات با افزوده شدن تعدادی خودروی آتش‏نشانی، ست نجات و خودروی پیشرو از وضع مناسبی برخوردار است.
آهنگران ضمن ابراز رضایت از عملکرد آتش‏نشانان شهر بومهن خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم و مسئولان شهر بومهن از عملکرد مرکز آتش‏نشانی و خدمات ایمنی این شهر راضی هستند.
شهردار بومهن تصریح کرد: این نیروهای خدوم بارها در حوادث مختلف سرعت عمل، کاردانی و شجاعت خود را به مردم اثبات کرده‏اند.
وی اتحاد و همدلی را رمز موفقیت در هر مجموعه‏ای خواند و افزود: در علم روز مدیریت آنچه می‏تواند موجبات رضایت عمومی مردم را فراهم سازد، همدلی بین مدیران مجموعه‏های مختلف خدماتی است.
آهنگران افزود: این اتحاد و همدلی مورد نیاز برای مدیریت مناسب در شهر بین بخش‏های مختلف شهرداری و شورای اسلامی بومهن در سطح بالایی وجود دارد.
شهردار بومهن زیان ناشی از ضعف هماهنگی بین مدیران را متوجه مردم دانست و افزود: خلاف این مبحث نیز امکان‏پذیر است و ناهماهنگی در عملکرد مسئولان در یک مجموعه خدماتی، بخش عمده‏ای از ضرر و زیان را متوجه مردم خواهد ساخت.
وی گفت: در این پنج سال از مدیریت کنونی شهر بومهن چنین مشکلاتی در شهرداری و شورای اسلامی این شهر دیده نشده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول