اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بومهن:

بومهن صاحب دومین مرکز آتش‏نشانی می‏شود

خبرگزاری فارس: شهردار بومهن از آغاز مراحل احداث دومین مرکز آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهر بومهن در آینده خبر داد.

بومهن صاحب دومین مرکز آتش‏نشانی می‏شود
محمدرضا آهنگران در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: مرکز دوم آتش‏نشانی و خدمات ایمنی بومهن در راستای خدمات‏رسانی بهتر به مردم این شهر احداث می‏شود.
وی با قدردانی از امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح مستلزم همراهی و مساعدت امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی است.
آهنگران ادامه داد: سازمان اوقاف و امور خیریه نیز زمین مورد نیاز برای احداث دومین مرکز آتش‏نشانی و خدمات ایمنی بومهن را به شهرداری تحویل داده است.
شهردار بومهن از تامین اعتبارات اجرای این طرح خبر داد و افزود: خوشبختانه اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان برای اجرای طرح احداث دومین مرکز آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهر بومهن با مساعدت شورای اسلامی این شهر تامین شده است.
وی تصریح کرد: علاوه بر این دیگر امور مقدماتی اجرای این طرح نظیر تهیه نقشه عملیات و تعیین پیمانکار مجری پروژه انجام گرفته است.
آهنگران از افزایش مساعدت‏های شهرداری برای مرکز آتش‏نشانی و خدمات ایمنی بومهن خبر داد و افزود: شهرداری بومهن برای بهبود کیفیت زندگی کارکنان مرکز آتش‏نشانی این شهر از هیچ کوششی فروگذاری نخواهد کرد.
شهردار بومهن در زمنیه بهبود تجهیزات مرکز آتش‏نشانی و و خدمات ایمنی بومهن خاطرنشان کرد: مرکز آتش‏نشانی و خدمات ایمنی بومهن در سال‏های اخیر از تجهیزات مناسبی بهره‏مند شده است.
وی ادامه داد: افزایش خودروی آتش‏نشانی به سه دستگاه، تهیه ست نجات و خرید خودروی پیش‏رو از جمله این امکانات است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول