اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس اعلام کرد:

قابلیت ارومیه در برپایی نمایشگاه دائمی کتاب

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ارومیه قابلیت برپایی نمایشگاه دائمی کتاب را دارد.

قابلیت ارومیه در برپایی نمایشگاه دائمی کتاب
نادر قاضی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: آذربایجان غربی از نظر فرهنگی در موقعیت خوبی قرار دارد و توجه به بحث نمایشگاه کتاب می‌تواند در این زمینه موثر واقع شود.
وی بر پیگیری رویکرد فرهنگی به ویژه در سفرهای استانی رئیس جمهور از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و افزود: راه‌اندازی نمایشگاه‌های روباز کتاب در ارومیه می‌تواند یکی از روش‌های ترویج فرهنگ کتابخوانی باشد.
این مسئول در ارتباط با تاثیر نمایشگاه‌های کتاب در ترویج کتابخوانی، تصریح کرد: برپایی نمایشگاه‌های کتاب یکی از روش‌هایی است که می‌تواند در ایجاد فرهنگ مطالعه و ترغیب ساکنان شهرها در مرحله نخست برای حضور در نمایشگاه و در مرحله‌های بعد برای خرید و مطالعه کتاب نقش بسیار موثری را ایفا کند.
قاضی‌پور در ارتباط با ویژگی‌های نمایشگاه‌های کتاب، خاطرنشان کرد: در نمایشگاه‌های کتاب هم پیش از هر نکته دیگر به دسترس بودن مکان نمایشگاه برای همه مخاطبان باید توجه کرد.
وی ادامه داد: ارائه آخرین کتاب‌های منتشر شده در زمینه‌های مختلف علمی، آموزشی، هنری، ادبی و ‌روانشناسی یکی از ملزومات برپایی نمایشگاه‌های کتاب است که در رضایت مخاطبان از نمایشگاه‌ها تاثیرگذار است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: لازم است برنامه‌ریزی خاصی برای بازدید مدارس، دانشگاه‌ها و خانواده‌ها از نمایشگاه صورت گیرد و رسانه‌های محلی هم برای آگاه‌سازی مخاطبان، برنامه‌هایی را تهیه و تولید کنند.
انتهای پییام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول