اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر رهبری رحمت الهی بر دیار زاگرس نشینان/67

چشمه محبت رهبری رو به مردم جاری می‌شود

خبرگزاری فارس: با آمدن مردی از تبار آفتاب درختان خشکیده دل مردم با چشمه محبت رهبر دوباره شکوفه می‌زند و رنگ بهار به خود می‌گیرد.

چشمه محبت رهبری رو به مردم جاری می‌شود
به گزارش خبر‌گزاری فارس از کرمانشاه، خزان رنگ دیگری به خود می‌گیرد درختان پاییزی دل مردم که در انتظار رهبرشان بودند، دوباره شکوفه می‌زند و چشمه محبت رهبر رو به مردم جاری می‌شود چشمه‌ای که 22 سال پیش با دستان مردی مهربان از تبار آفتاب در این استان جاری شد.
چه خوش است که بدانی انتظارت روزی به پایان می‌رسد مهربانی که استان ما تمنای دستان گرمش را دارد‌.
سرزمینی که لاله‌های پر پر شده‌ای را در خود مدفون دارد و هشت سال تمام در زیر سایه موشک‌ها بوده است.
و فردا یاد آخرین باری که این خطه به قدوم رهبر مبارک شد در دل‌های مردم زنده می‌شود‌.
پرویز نقی‌پور، بازنشسته ارتش که اکنون 47 سال دارد زمان جنگ و روزهای ریاست جمهوری را به خوبی به یاد می‌آورد و می‌گوید: هیچ وقت فکر نمی‌کردم انتظارم برای دیدار رهبر این‌قدر طولانی شود اما اکنون خوشحالم که بالاخره پایان یافت.
بزرگ‌ترین آرزویم بعد از سلامتی رهبر لمس دست‌هایش است تا برای قلبم اجابتی دوباره باشد و افتخار می‌کنم که هشت سال از عمرم را به ملتی هدیه کردم که رهبرش مردی از دیار آسمانیان است‌.

* بچه‌هایم مشتاق دیدار رهبری هستند
حسن خاقانی 35 ساله و در صنف پوشاک مشغول به کار است، وی می‌گوید: بچه‌هایم از وقتی که شنیدند رهبر به کرمانشاه می‌آیند آنچنان مشتاق دیدار هستند و خوشحالی می‌کنند که مرا هم به وجد آورده‌اند‌.

* همیشه منتظر قدوم مبارک رهبری بودیم
احمد مظفری 48 ساله می‌شود که در صنف بزازی مشغول به کار است، وی  می‌گوید:  بسیار خوشحالم که رهبر امت به کرمانشاه می‌آیند؛ وظیفه ماست که به استقبال مقام معظم رهبری برویم ما همیشه منتظر ایشان بودیم و ایمان داشتیم که روزی‌ می‌آیند‌.
محمد داوودی‌ 74 ساله و کاسب بازار است، وی می‌گوید: ما از این رویداد بزرگ بسیار خرسندیم و ایمان داریم که قدمش برای استان پر‌خیر و برکت خواهد بود؛ سال‌های طولانی است که در انتظار دیدن ایشان هستیم.
جهانگیر فرهمند برادر شهید جهانبخش فرهمند که 60 ساله است، می‌گوید: از این واقعه بسیار خوشحالیم چون قدم رهبر موجب آبادانی شهرمان می‌شود‌.
ناراحتی‌ها و تاریکی‌های دلمان را از بین می‌برد و با خود آبادانی به همراه می‌آورد.
احمد‌رضا زرنگار که دارای 40 سال سابقه‌کاری در صنف آیینه و شمعدان است نیز می‌گوید: من سال‌های سال است که انتظار دیدار رهبر را در دل پرورانده‌ام و اکنون بسیار مشتاقم که ایشان را ببینم.
برای دیدن رهبر لحظه‌شماری می‌کنم و‌ به استقبالشان می‌روم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول