اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر رهبری رحمت الهی بر دیار زاگرس‌نشینان/49

قدوم رهبری منشاء ایجاد برادری و وحدت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پاوه گفت: قدوم مقام معظم رهبری برای استان کرمانشاه به صورت عام و شهر پاوه به صورت خاص منشاء ایجاد محبت‌، ‌دوستی‌، ‌برادری و وحدت می‌شود.

قدوم رهبری منشاء ایجاد برادری و وحدت است
ماموستــا ملا‌قـــادر قـــادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: همه ساکنان استان و بالتبع مردم خطه اورامانات از انجام این سفر بسیار خوشحال و خرسند هستند.
وی بیان کرد: خداوند را شاکریم که در آستانه لطف حضور رهبر معظم انقلاب هستیم و از درگاهش عاجزانه خواستاریم سفر به سلامتی انجام گرفته و نتیجه آن خیر و برکت برای مردم شریف استان کرمانشاه باشد که قطعاً چنین خواهد بود.
قادری ادامه داد: بدون شک سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه نقطه‌ عطفی در تاریخ کرمانشاه خواهد شــد و یقیناً سفر رهبر فرزانه و اندیشمند نظام اسلامی مایه خیر و برکت و منشا تحولات مهم فرهنگی، سیاسی و اقتصادی برای اعتلای معیشت و زندگانی مردم مسلمان این منطقه می‌شود.
امام جمعه پاوه تصریح کرد: دستاوردهای هر سفری را باید بعد از سفر ارزیابی کرد‌، اما آنچه عیان و مشخص است‌، قدوم مقام معظم رهبری برای استان کرمانشاه به صورت عام و شهر پاوه به صورت خاص منشا ایجاد محبت‌، ‌دوستی‌، ‌برادری و وحدت می‌شود. 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به سابقه سفر معظم‌له به استان کردستان مطمئناً سفر رهبر معظم انقلاب دستاوردهای فرهنگی، سیاسی‌، اجتماعی و اقتصادی بی‌شماری برای استان خواهد داشت‌. 
قادری افزود: قطعا استقبال از مهمان یک وظیفه اخلاقی و دینی و یکی از برجسته‌ترین خصلت‌های قوم کرد است‌.
وی اضافه کرد: بر این باور هستم با عشق و علاقه‌ای که مردم کرمانشاه و علی‌الخصوص مردم اورامانات به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دارند به دور از باورهای قومی و گرایش‌های سیاسی برای دیدار رهبر معظم انقلاب لحظه‌‌شماری می‌کنند و آرزوی دیدار ایشان را سال‌هاست در دل دارند، پر واضح است که استقبال این مردم بسیار پرشور و به یادماندنی خواهد بود طوری که تا سال‌ها خاطره شیرین استقبال مردم کرمانشاه از رهبر انقلاب در یاد همه ایرانیان باقی خواهد ماند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول