اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان تأکید کرد:

تأثیر مدیریت زنان در کاهش ابتلا به بیماری‌های قلبی

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: مدیریت صحیح زنان در کاهش ابتلا افراد به بیماری‌های قلبی و عروقی مؤثر است.

تأثیر مدیریت زنان در کاهش ابتلا به بیماری‌های قلبی
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محسن گرکانی‌نژاد ظهر امروز در همایش روز جهانی قلب اظهار داشت: زنان مدیران خانه‌ها هستند و از این نظر باید علاوه بر شناسایی عوامل خطرزای مؤثر در ابتلا افراد به بیماری‌های قلبی و عروقی، راه‌های مقابله با آن را نیز بدانند.
وی بیان داشت: زنان به عنوان مدیران خانه‌ها باید بسیاری از رفتارهایی را که به عنوان عامل خطر برای بیماران قلبی در خانه‌ها وجود دارد، شناسایی کنند.
گرکانی‌نژاد افزود: پیشرفت و صنعتی شدن جوامع موجب افزایش استرس‌ها و حذف فعالیت‌های ورزشی و استفاده بیشتر از انواع غذاهای مضر به ویژه فست‌فودها شده است.
وی خاطر‌نشان کرد: زنان می‌توانند با مدیریت خوب در خانه‌ها افراد خانواده را به سوی انجام فعالیت‌های ورزشی و همچنین تغییر الگوی تغذیه تشویق کنند.  
کرگانی‌نژاد بیان داشت: بسیاری از عادت‌های بد به عنوان یک فرهنگ غلط جایگزین فرهنگ‌های سالم شده است‌ به طوریکه اکنون میوه فروشی‌ها در سطح شهر جای خود را به فروشگاه‌های فست‌فود و یا پیتزا فروشی‌ها داده است.
وی با تأکید بر اینکه از اکنون باید روش زندگی خود را برای مقابله با بیماری‌های قلبی و عروقی تغییر داد، تصریح کرد: برای جلوگیری از اینگونه بیماری‌ها باید روزانه فعالیت‌های ورزشی داشت.
گرکانی‌نژاد اظهار داشت: استفاده نکردن از دخانیات و مشروبات الکلی، دوری از مصرف مواد غذایی مانند فست‌فودها، انواع نوشابه‌ها و استفاده صحیح در مصرف نمک از مواردی به شمار می‌رود که برای جلوگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی مؤثر است.
وی بیان کرد: استرس، اضطراب و افسردگی در ابتلا افراد به بیماری‌های قلبی و عروقی موثر است و بروز انواع استرس‌ها به نوع زندگی شهری افراد مربوط است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول