اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

امنیت لازمه اقتصاد پویاست

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر گفت: داشتن امنیت از لازمه‌های اصلی اقتصاد پویا و داشتن جامعه‌ای غنی از کسب و روزی است.

امنیت لازمه اقتصاد پویاست
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدسعدالله رئیس‌ساداتی پیش از ظهر امروز در همایش پلیس، شوراها، اصناف و معتمدین محلی شهرستان کوثر اظهار داشت: امنیت اجتماعی نقش مهمی در توسعه دارد و در جامعه اسلامی ما آغاز رشد و شکوفایی است. 
وی افزود: همه اقشار جامعه به امنیت نیاز دارند و یکی از برکات انقلاب اسلامی امنیت است که به همت و تلاش خدمتگزاران نیروی انتظامی در تمام زمینه‌ها در حد بالایی برقرار است.
این مسئول بیان کرد: اصناف و پلیس دو مجموعه هماهنگ و به هم پیوسته هستند که با تعامل یکدیگر نقش مهمی در تامین امنیت اجتماعی دارند.
وی اضافه کرد: حفظ امنیت بر عهده نیروهای انتظامی و نظامی است اما ایجاد امنیت وظیفه همگانی است و تک تک افراد جامعه در این مهم مسئول هستند.
رئیس شورای تامین شهرستان کوثر امنیت را لازمه اقتصاد پویا دانست و گفت: اصناف در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی ایران نقشی سازنده و بنیانی داشته‌اند.
رئیس‌ساداتی افزود: بازاریان با ترویج فرهنگ کسب و کار اسلامی و کسب روزی حلال در عرصه ایجاد توسعه و اشتغال پایدار در کشور گام‌های مهمی برداشته‌اند.
وی اظهار کرد: اصناف پلیس نامحسوس جامعه اسلامی هستند که مردم داری را سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند و با فعالیت‌‌های سازنده پشتوانه امنیتی مردم شده‌اند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کوثر نیز در این مراسم ابراز داشت: برای افزایش ضریب امنیتی در سطح شهرستان مشارکت و همکاری مردم با نیروی انتظامی ضروری است.
سرهنگ کیوان زرین‌کلاه گسترش تعامل کسبه، اصناف و اتحادیه‌ها با پلیس را موجب موفقیت‌های بیشتر عنوان کرد.
وی افزود: اگر همکاری مردم و مشارکت و حسن همکاری بین مردم و پلیس نباشد نیروی انتظامی در تحقق اهداف خود موفق نخواهد بود که خوشبختانه امروز مردم از خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی پشتیبانی و حمایت می‌کنند و این امر نقش ارزنده‌ای در کشفیات در شهرستان داشته است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول