اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رشتخوار:

بهترین نوع امنیت بر پایه خدا محوری است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی رشتخوار گفت: بهترین نوع امنیت، امنیتی است که برپایه خدا محوری و ایجاد آرامش دینی بوجود آید.

بهترین نوع امنیت بر پایه خدا محوری است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشتخوار، سرهنگ عزیزالله اویسی عصر امروز در جمع مسئولان رشتخوار اظهار داشت: اگر چه دشمنان همواره علیه کشورمان توطئه می‌کنند اما نمی‌توانند با وجود چنین روحیه‌ای در مردمان کاری از پیش ببرند. 
وی ادامه داد: هرکدام از ما باید این سئوال اساسی را از خود بپرسیم که به اندازه نقشمان در جامعه چه سهمی در برقراری امنیت داریم.
سرهنگ اویسی خاطر نشان کرد: مسئولیت‌پذیری هر یک از ما در برقراری امنیت در جامعه اگر به فرهنگ و عزم اراده عمومی تبدیل شود قطعا" اثرات ثمربخش و عمیقی دارد.
وی با بیان اینکه نظم در امور باید همواره سرلوحه کارها باشد گفت: امروزه مفهوم امنیت مفهومی فراگیر است و از این رو در برگزاری امنیت باید به همه شاخه‌ها و جنبه‌های آن توجه کرد.
فرمانده نیروی انتظامی نیشابور گفت: افزایش سطح آگاهی‌های عمومی جامعه را در برابر آسیب‌های مختلف ایمن می‌کند و جامعه در سایه امنیت اجتماعی به شکوفایی می‌رسد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول