اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کتابخانه عمومی آبپخش خبر داد:

تخفیف 50 درصدی عضویت کتابخانه برای دانش‌آموزان آبپخش

خبرگزاری فارس: مسئول کتابخانه عمومی آبپخش از تخفیف 50 درصدی عضویت کتابخانه برای دانش‌آموزان آبپخش خبر داد.

تخفیف 50 درصدی عضویت کتابخانه برای دانش‌آموزان آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، علی دهقان صبح امروز در نشست مسئولان و فعالان فرهنگی هنری دشتستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ کتابخوانی باید در دستور کار مسئولان و متولیان قرار گیرد و باید کتاب را وارد خانه‌ها و ادارات کنیم تا مردم به سمت مطالعه و افزایش دانایی گام بردارند.
وی یادآور شد: کتابخانه عمومی شهر آبپخش با حمایت بخشداری و سایر ادارات آبپخش برای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان مسئولان آبپخشی اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی خواهد کرد.
دهقان عنوان داشت: مسئولان ادارات به دلیل مشغله بالای کاری و دغدغه‌های فکری، وقتی برای مطالعه کتاب ندارند و برای قرار دادن آنها در مسیر مطالعه و کتابخوانی، با اهدای کتب کوچک به آنها و برگزاری مسابقات از محتوای کتب ایشان را به مطالعه کتاب تشویق و ترغیب می‌کنیم.
وی افزود: عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری یکی از وظایف مسئولان و مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همه باید در مسیر دستورات و فرامین رهبر معظم انقلاب گام بردارند.
دهقان ادامه داد: رهبر عظیم‌الشان انقلاب بارها از وضعیت و میزان انتشار و مطالعه در کشورمان ابراز ناراحتی و نگرانی کرده‌اند و مسئولان فرهنگی باید تلاش برای بهبود وضعیت مطالعه کتاب را یکی از اولویت‌های اصلی خود قرار دهند و با راهکارهای متنوع اقشار و آحاد مختلف جامعه را در مسیر کتابخوانی قرار دهند.
مسئول کتابخانه عمومی آبپخش، دانش‌آموزان را آینده‌سازان میهن اسلامی خطاب کرد و بیان داشت:‌ برای جذب دانش‌آموزان و تشویق ایشان، کتابخانه عمومی شهر به مدارس سهمیه عضویت دانش‌آموزان را به صورت نیم‌بها اهدا کرده است.
دهقان اضافه کرد: برای گسترش دامنه همکاری آموزش و پرورش با کتابخانه عمومی شهر از مدارس خواسته‌ایم تا یکی از دانش‌آموزان را برای تسریع در روند انجام امور بعنوان رابط مدرسه و کتابخانه عمومی معرفی کنند.
وی تصریح کرد: همکاری مدیران ارشد شهر آبپخش با کتابخانه عمومی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و از مسئولان کمال تشکر و امتنان را داریم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول