اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماهه نخست سال جاری؛

16 میلیون زائر به مشهد سفر کردند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: در شش ماهه نخست سال جاری 16میلیون 600 هزار زائر و گردشگر به مشهد سفر کرده‌اند.

16 میلیون زائر به مشهد سفر کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجتبی رجایی ظهر امروز در مراسم افتتاح شرکت مدیرت زیارت و گردشگری میزبان زائر مشهدالرضا (ع)، اظهار داشت: ماندگاری زائر همواره یکی از مهم‌ترین موضوعاتی بوده است که همیشه مورد توجه شهرهای مذهبی به‌ویژه شهر مشهد قرار گرفته است.
سرپرست میراث فرهنگی خراسان رضوی افزود: در سال 1388 مشهد شاهد ورود 25 میلیون و 500 هزار نفر و در سال 1389 با رقمی نزدیک به 25 میلیون و 700 هزار نفر بوده است.
وی گفت: اما در سال جاری شاهد یک روند رو به رشد در سفر زائران به مشهد بوده‌ایم به طوری که در نیمه نخست امسال 16 میلیون و 600 هزار زائر به مشهد سفر کرده‌اند و این یک رقم قابل قبول است.
رجایی گفت: شهر مشهد مقدس با توجه به منافع ارزشمندی که دارد همواره در این ایام موج حضور زائر باید در این شهر طنین‌انداز شود.
وی تصریح کرد: این مهم همیشه یکی از حلقه‌های مفقود حوزه زیارت است چرا که امیدواریم طبق وعده‌ای که شرکت مدیریت زیارت و گردشگری میزبان زائرالرضا داده است تا پایان سال جاری میزبان 20 میلیون نفر زائر از مبدا به مشهد باشیم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول