اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنران حرم مطهر رضوی:

زائر امام رضا(ع) تندخو و بداخلاق نیست

خبرگزاری فارس: سخنران حرم مطهر رضوی با تاکید بر خوش اخلاقی گفت: در بسیاری از روایات آمده است که تقوا و حسن خلق دو شرط مهم برای ورود به بهشت است.

زائر امام رضا(ع) تندخو و بداخلاق نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم بابانیا عصر امروز در شبستان مسجدجامع گوهرشاد حرم مطهر رضوی در جمع زائران و مجاوران اظهار داشت: زائران امام رضا(ع) باید مراقب اخلاق و برخورد با دیگران باشند.
وی اظهارداشت: زخم زبان و رنجاندن مردم از گناهانی است که به شدت انجام آن نهی شده است.
وی با اعلام اینکه مسلمانان بیش از سه روز نباید باهم قهر باشند، ادامه داد: زائر امام رضا(ع) نباید با کسی قهر و یا صله‌رحم نداشته باشد.
بابانیا ضمن تبریک دهه کرامت رضوی با اعلام اینکه امام رضا(ع) تاکید فراوانی بر صله ارحام و ارتباط اقوام با یکدیگر، یادآور شد: وقتی از زیارت امام رضا(ع) به شهر و دیار خود باز می‌گردید باید دل‌های خود را شسته و با دیگران در ارتباط باشید.
وی با تشریح برخی از دعاهای صحیفه سجادیه گفت: در بسیاری دعاهای این کتاب از سوی حضرت زین‌العابدین(ع) مردم را به خوش اخلاقی و حسن خلق توصیه شده‌اند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول