اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی استان اردبیل:

دستگیری 247 قاچاقچی در مرزهای اردبیل

خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی استان اردبیل گفت: در نیمه اول امسال بیش از 247 قاچاقچی در مرزهای استان اردبیل دستگیر شده‌اند.

دستگیری 247 قاچاقچی در مرزهای اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید مجتبی موسوی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تجلیل از مرزداران در اردبیل اظهار داشت: مرزبانان امروز با حضور در مناطق مختلف به ویژه شهرها و روستاهای دارای مرز تلاش می‌کنند از کیان کشورمان دفاع کنند.
وی بیان داشت:‌ استان اردبیل 369 کیلومتر مرز مشترک با جمهوری آذربایجان دارد و ما به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین مرزها را در کشور داریم.
فرمانده مرزبانی استان اردبیل ادامه داد: این پایداری امنیت در مرزها به همت مرزنشینان غیور استان اردبیل انجام شده به طوری که ساکنان 263 روستای کنار مرزهای ما با نهایت همکاری توانسته‌اند از این مناطق صیانت کنند.
موسوی ابراز داشت: در حال حاضر مشکل خاصی را در مرزهای استان اردبیل نداریم به طوری که طرح انسداد مرزی در استان اردبیل آغاز شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: این طرح از مرز بیله‌سوار و با انسداد 17 کیلومتر نوار مرزی در این منطقه با سیم خاردار آغاز شده و امسال نیز قرار است با تامین اعتبار مورد نیاز اقدامات عمرانی و خدماتی پیگیری شود.
 
*افزایش 30 درصدی مواد مخدر در مرزهای اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده مرزبانی استان اردبیل ادامه داد: در نیمه اول امسال با تلاش نیروهای پر تلاش مرزبانی در کشف مواد مخدر مناطق مرزی با 30 درصد افزایش مواجه هستیم.
وی در مورد قاچاق کالا و اقلام دیگر در مناطق مرزی بیان داشت: در زمینه دستگیری مواد دخانی و احشام در نیمه اول امسال 247 نفر در مرزهای استان اردبیل دستگیر شده و تحویل مقامات قضایی شدند.
موسوی با قدردانی از همکاری خوب مرزبانان غیور استان اردبیل، خاطرنشان کرد: انتظار داریم با همکاری خوب آنها بتوانیم بر برخی از مشکلات غلبه کنیم.
این مسئول در پایان سخنان خود اظهار داشت: مرزهای استان اردبیل آن قدر از امنیت و اقتدار کامل برخوردار بوده که در سال‌های اخیر هیچ موردی از قتل در مرزهای استان اردبیل مشاهده نشده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول