اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس:

حجاج حامل مواد مخدر ممنوع‌الخروج می‌شوند

خبرگزاری فارس: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: حجاجی که در زمان اعزام به سفر معنوی حج از آنان مواد مخدر کشف و ضبط شود، ممنوع‌الخروج می‌شوند.

حجاج حامل مواد مخدر ممنوع‌الخروج می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز اسدالله اسدی ظهر امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور صیانت از شئون حجاج ایرانی و حفظ جایگاه مقدس جمهوری اسلامی، برخی از حجاج متخلف که اقدام به حمل و نگهداری مواد مخدر می‌کنند از خروج آنان جلوگیری می‌شود.
اسدی افزود: در این راستا و به منظور جلوگیری از ارتکاب جرم که آن نیز در تعداد کمی از زائران ممکن است اتفاق افتد، ستاد مبارزه با مواد مخدر با اقدامات مناسب و تعیین وظایف دستگاه‌های مرتبط در راستای آموزش، پیشگیری و کنترل دقیق و مناسب زائران اقدام می‌کند.
وی بیان کرد: یکی از موضوع‌هایی که در سال‌های گذشته وجهه ایرانیان را تخریب کرد و عربستان با دستاویز قرار دادن آن مقام و منزلت شیعیان را زیر سؤال برد حمل و استفاده مواد مخدر توسط معدودی از حجاج و عمره‌گزاران بود.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس تصریح کرد: مبارزه موفق با مسئله مواد مخدر و کاهش تهدیدها و آسیب‌های پر دامنه آن مستلزم به کارگیری روش‌های کارآمد در بعد کاهش تقاضا و عرضه است که این دو موضوع باید هم‌زمان دنبال شود و امروز نیز نتیجه این رویکرد مشترک را در حج به خوبی لمس می‌کنیم.
اسدی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر عمره امسال در استان فارس اشاره و خاطرنشان کرد: در این سفر معنوی 12 زائر از استان فارس که قصد حمل مواد مخدر از این استان به عربستان را داشتند، دستگیر شدند و از خروج آنان جلوگیری شد.
وی تصریح کرد: اگر از حجاج قبل از خروج، مواد مخدر کشف و ضبط شود آنان ممنوع‌الخروج می‌شوند و معتادان نیز پس از درمان و دریافت گواهی سلامت می‌توانند به حج اعزام شوند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول