اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی مقالات برگزیده در مشهد؛

نخستین همایش علمی تربیت بدون کلام پایان یافت

خبرگزاری فارس: نخستین همایش علمی تربیت بدون کلام در مشهد به کار خود پایان داد.

نخستین همایش علمی تربیت بدون کلام پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباس میرسیستانی، مدیر تربیت‌بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی صبح امروز در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش علمی دو روزه تربیت بدون کلام که به میزبانی اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی و با همکاری دانشگاه‌های فردوسی و آزاد مشهد برگزار شد، به کار خود پایان داد.
میرسیستانی گفت: در این همایش از میان 250 مقاله رسیده به دبیرخانه همایش، تعداد 28 مقاله به صورت سخنرانی و 120 پوستر به نمایش گذاشته شد.
وی افزود: در پایان، مقالات نقش خانواده در اجتماعی‌شدن ورزشی دانش آموزان (تکتم نعمتی)، رابطه بین هویت ورزشی و نقش جنسیتی دختران ورزشکار شرکت‌کننده در نخستین المپیک دانش آموزان (امیر مقدم و زهرا
غلامی) و مقایسه اهداف درس تربیت بدنی از دیدگاه‌های مختلف (رحیم رمضانی‌نژاد) حائز عناوین اول تا سوم شدند، همچنین در بخش پوستر نیز پوسترهای ارائه شده توسط آقایان رسول نوروزی، رسول فرجی و محمود آقایی عناوین اول تا سوم را کسب نمودند.
در مراسم اختتامیه این همایش فخریان، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این همایش با اشاره به پرهیز از شعارزدگی گفت: امروز باید با تأسی به شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی با عملکرد صحیح خود دانش آموزان را با آموزه‌های اجتماعی، مذهبی و فرهنگی آشنا سازیم.
فخریان ضمن اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب پیرامون تحصیل، تهذیب و ورزش گفت: یکی از اضلاع مثلث طلایی نظام آموزش و پرورش ورزش است که با توجه به حضور و تأکیدات وزیر ورزش دوست آموزش و پرورش باید از این فرصت استفاده کرد و بیشتر از گذشته به تندرستی و سلامت دانش آموزان توجه داشت.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول