اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

نیروهای نظامی کشور مظهر وحدت ملی هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بشرویه گفت: هماهنگی و انسجام نیروهای نظامی و انتظامی کشور نماد و نشانگر وحدت در حراست و پشتیبانی از آرمان‌های ایران اسلامی است.

نیروهای نظامی کشور مظهر وحدت ملی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌‌الاسلام و المسلمین محمد ‌شمس‌الدین صبح امروز در مراسم صبحگاه نیروهای انتظامی و نظامی شهرستان بشرویه اظهار داشت: خط مقدم جریان امنیت و آرامش در کشور نیروی انتظامی است که مأموریت خود را در ایجاد امنیت و آرامش به خوبی انجام داده است و زندگی همراه با آسایش و راحت شهروندان در اقصی نقاط کشور بیانگر این امر است.
امام جمعه بشرویه ادامه داد: جا دارد هفته نیروی انتظامی را به تمامی فرماندهان و پرسنل و نیروهایی که در هر مسئولیت و عنوانی در سایه نظام ولایت فقیه به پاسداری از این نظام مشغول هستند تبریک  بگوئیم و برای آنان موفقیت و توفیق در انجام وظیفه را از خداوند متعال خواهان باشیم.
وی افزود: دشمن تمامی تلاش خود را برای تضعیف حکومت اسلامی انجام داد، از تحریم‌های اقتصادی گرفته تا جنگ و این اواخر هم جنگ نرم را در برنامه خود قرار داده است.
شمس‌الدین تمام این مشکل تراشی را مقدمه‌ای برای پیشرفت و پیروزی دانست و تأکید کرد: تحریم اقتصادی پیامبر مکرم اسلام به مدت سه سال در شعب ابی طالب و جنگ‌های پی در پی علیه نظام نوپای اسلامی در سال‌های آغازین رسالت نمونه این جریان ممتد تاریخی است که در نهایت منجر به عزت و سربلندی اسلام شده است.
وی با اشاره به زلزله بیداری اسلامی را که منجر به سقوط فرعون‌های زمانه شده است، یادآور شد: امروز فروپاشی نظام استبدادی و سرمایه‌داری مقدمه‌ای است برای اعتلای حکومت مبتنی بر اسلام ناب محمدی که راه سعادت بشر را نشان داده است و انقلاب اسلامی ایران به رهبری ولایت فقیه سردمدار این جریان است.
فرماندهی انتظامی بشرویه نیز در این مراسم و در جمع پرسنل انتظامی در محل فرماندهی انتظامی شهرستان اظهار داشت: نبود امنیت، انحطاط و نابودی را در بر دارد و امروز این نعمت امنیت در کشورمان در سایه همکاری سه عنصر مردم، حکومت و پلیس در اوج قرار دارد.
عباس کامران‌نژاد با اشاره به جنگ نرم و جرم‌های اینترنتی گفت: امروز دشمن تا خانه‌های مردم نفوذ کرده است و جلوگیری از این آسیب‌ها سرلوحه کار انتظامی کشور است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول