اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کمک‌های مادی و معنوی خیران؛

1400 نفر زیر پوشش خیریه ثامن‌الائمه هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل خیریه و دار‌الشفاء ثامن‌الائمه گفت: با کمک‌های مادی و معنوی خیران یک هزار و 400 نفر در قالب 350 خانوار زیر پوشش این خیریه قرار گرفته‌اند.

1400 نفر زیر پوشش خیریه ثامن‌الائمه هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس یزدان‌پناه، امروز در مراسم ضیافت دارالشفاء خیریه ثامن‌الائمه که در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم برگزار شد، اظهار داشت: این خیریه تاکنون موفق به کسب افتخارات زیادی از جمله زیر پوشش بردن دست کم 10 نفر از دانشجویان طراز اول کشور که توانستند رتبه‌های نخست دانشگاهی را از آن خود کنند، شده است.
وی با بیان اینکه ورزرشکاران هیئت ورز‌ش‌های خاص با پشتکار والای خود توانستند قله‌های پیروزی را در رشته‌های مختلف ورزشی فتح کنند، تاکید کرد: هفت مدال رنگین رقابت‌های ورزشی نتیجه، تلاش همراه با اعتماد به نفس بالای این عزیزان است.
مدیرعامل خیریه و دار‌الشفاء ثامن‌الائمه که در جمع برخی از مقامات دستگاه‌های دولتی، کارمندان خیریه و خبرنگاران رسانه‌های مختلف گروهی سخنرانی می‌کرد، افزود: رقابت‌های قهرمانی کشور ویژه بیماران هموفیلی و رقابت‌های قهرمانی کشور پیوند اعضا و همچنین بیماران دیابتی در رشته شنا از جمله اهداف ورزشی خیریه ثامن‌الائمه است.
وی ادامه‌داد: رقابت‌های بدمینتون بانوان نیز از دیگر موارد ورزشی است که پیش‌پای خیریه ثامن‌الائمه قرار دارد.
یزدان پناه اضافه کرد: این افتخارات علمی، ورزشی و معنوی برای خیریه ثامن‌الائمه حاصل نمی‌شد، مگر با حمایت‌های بی‌دریغ خیرین و مردم نوع‌دوستی که امشب به دور یکدیگر جمع شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه عشق تنها کلمه‌ای است که می‌توانم مترادف با خیریه ثامن‌الائمه قرار دهم، افزود: دوست دارم در همه حال خدمتگزار مردم شریف ایران باشم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول