اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فوتبال جام آزادگان صورت گرفت؛

یک تساوی و یک شکست حاصل فوتبال مازندران

خبرگزاری فارس: هفته دوم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان عصر پنج‌شنبه دو نماینده مازندران در برابر حریفان خود به یک تساوی و یک شکست دست یافتند.

یک تساوی و یک شکست حاصل فوتبال مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، این نتایج در حالی برای دو نماینده مازندران به‌دست آمد که هر دو تیم مازندرانی در این مسابقات مهمان حریفان خود بودند.
تیم سایپا شمال قائمشهر که در ورزشگاه حافظیه شیراز مهمان پیام مخابرات شیراز بود در نهایت تلاش دو تیم در طول 90 دقیقه بدون اینکه گلی در بر داشته باشد با تساوی بدون گل خاتمه پذیرفت و دو تیم امتیازات بازی را بین خود تقسیم کردند.
در طرف دیگر نساجی قائمشهر که در ورزشگاه قدس همدان مهمان پاس همدان بود متحمل شکست 2 بر یک شد و نتیجه بازی را میزبان خود واگذار کرد.
از همین مسابقات نیز قرار بود عصر پنجشنبه صنعت ساری دیگر نماینده مازندران در ورزشگاه تختی سمنان مهمان استیل آذین این شهر باشد که به‌دلیل مشکلات مدیریتی در باشگاه صنعت ساری این بازی به دستور کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ آزادگان برگزار نشد و این بازی به زمان دیگری موکول شد.
این اتفاق در حالی رخ داد که بازیکنان و کادر فنی صنعت ساری راهی سمنان شده بودند و حتی یک جلسه تمرین در ورزشگاه تختی سمنان انجام داده بود که به دستور فدراسیون فوتبال این دیدار لغو شد و بازیکنان و کادر فنی صنعت ساری بدون اینکه مسابقه‌ای را انجام دهند، دوباره راهی ساری شدند.
به گزارش فارس، در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان 28 تیم در دو گروه به صورت رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند که تیم‌های سایپا شمال قائمشهر و صنعت ساری در گروه اول و نساجی قائمشهر نیز در گروه دوم این مسابقات قرار دارد.
انتهای پیام،/ن30
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول