اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران خبر داد:

فوتبال قائمشهر صدرنشین لیگ فوتبال مازندران

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران گفت: تیم طپش قائمشهر با پیروزی برابر ناب استیل به صدرنشینی خود در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های استان ادامه داد.

فوتبال قائمشهر صدرنشین لیگ فوتبال مازندران
جمشید پازوکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های مازندران از هفته چهاردهم عصر دیروز با انجام پنج دیدار در شهرهای استان برگزار شد که سه تیم در مقابل حریفان خود پیروز میدان بودند.
وی گفت: در یکی از این بازی‌ها تیم طپش قائمشهر با برتری دو بر یک مقابل مهمان خود ناب استیل سلمانشهر 29 امتیازی شد و همچنان به تنهایی در صدر جدول جای دارد.
مسئول سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران بیان داشت: در دیگر بازی این هفته تیم پدیده شمال ساری نیز دو بر صفر برابر میزبان خود بیسکویت فرخنده چمستان به پیروزی دست یافت.
مسئول سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران درباره دیگر نتایج این مسابقات تصریح کرد: تیم شورای اسلامی عربخیل نیز موفق شد با دو گل مهمان خود چالاک آمل را شکست دهد.
پازوکی همچنین از تساوی دو دیدار در این هفته خبر داد و افزود: دیدار تیم‌های شهدای لله‌مرز با استقلال طبقده بدون گل به تساوی رسید و تیم گرجی جوان بهشهر نیز در برابر مهمان خود بسیج لمراسک گلوگاه با نتیجه یک بر یک متوقف شد.
وی همچنین از برگزارنشدن بازی دو تیم دریای زاغمرز و شهدای لاویچ خبر داد و تصریح کرد: با توجه به گزارشی که نماینده هیئت فوتبال به کمیته انضباطی ارائه می‌دهد درباره این بازی تصمیم‌گیری می‌شود.
پازوکی در ادامه اظهار داشت: در این هفته بر اساس قرعه تیم آزمایش قائمشهر استراحت داشت.
رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران درمورد جدول این مسابقات گفت: در حال حاضر تا پایان چهاردهم این رقابت‌ها تیم طپش قائمشهر با 29 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های بسیج لمراسک گلوگاه با 26 و شهدای لاویچ با 21 امتیاز به ترتیب  در جدول رده دوم و سوم جای دارند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: هفته پانزدهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های مازندران در روز پنجشنبه 24 شهریور با انجام شش دیدار از ساعت 17 پیگیری می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول