اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت یکسال صورت می‌گیرد؛

اجرای طرح سراسری کرسی‌های تلاوت در سنندج

خبرگزاری فارس: کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج، گفت: طرح کرسی‌های تلاوت استان کردستان همزمان با سراسر کشور در سنندج در حال برگزاری است.

اجرای طرح سراسری کرسی‌های تلاوت در سنندج
ژاله حیدری‌مقدم امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان این خبر اظهار داشت: این طرح از پایان ماه مبارک رمضان آغاز شده و به مدت یکسال ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه این طرح در 30 جلسه برگزار می‌شود، افزود: در طول سال هر هفته یک جلسه با حضور مفسران، قاریان و علاقمندان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این طرحٰ اظهار داشت: ترویج معارف ناب اسلامی که آمیخته با آیات و معانی بلند قرآن کریم است، از اهداف مهم این طرح و از رسالتهای اداره تبلیغات اسلامی است.
کارشناس قرآن تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج ادامه داد: ارائه تفسیر آیات منتخب به علاقمندان قرآنی حاضر در جلسه که غالبا شامل عموم مردم بهویژه زنان خانهدار است می‌تواند در تربیت نسل آینده جامعه اسلامی ایران به عنوان معیار و الگویی صحیح و منطبق با موازین الهی و اسلامی واقع شود.
حیدری‌مقدم تصریح کرد: با توجه به اینکه در جنگ نرم دشمنان اسلام تمامی سعی خود را بر آن استوار کردهاند که الگوهای مخالف دین را با چهرهای آراسته و درونی توخالی توسط وسایل ارتباط جمعی در اختیار خانوادهها و جوانان قرار دهند، بر ماست که به عنوان دستاندرکاران قرآنی الگوی صحیح و اصلی را که برگرفته از آیات روشنگر قرآن کریم است در اختیار خانوادهها و جوانان قرار دهیم.
وی ادامه داد: در این راستا طرح کرسی‌های تلاوت که از منویات معظمله است این اهداف بلند را دنبال کرده و امید است که با اجرای کامل آن به اهداف مورد نظر در راه تربیت نسل سالم اسلامی دست پیدا کنیم.
وی در پایان سخنان خود اضافه کرد: اداره تبلیغات اسلامی سنندج به عنوان یکی از برگزار کنندگان طرح مذکور تاکنون موفق به برگزاری پنج جلسه از این طرح در این شهرستان شده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول