اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مردم شهید‌پرور؛

پیکر مادر شهیدان شاملو در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) آرام گرفت

خبرگزاری فارس: پیکر مادر سرداران شهید شاملو پس از تشییع بر روی دوش ملت شهید پرور و ولایی در بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) به خاک سپرده شد.

پیکر مادر شهیدان شاملو در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) آرام گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش پیکر مطهر مادر سرداران شهید اسدالله، حبیب‌الله و غلامحسین شاملو که همزمان با میلاد با سعادت ثامن‌الحجج به دیدار فرزندان شهیدش شتافته بود روی دوش ملت شهیدپرور و همیشه در صحنه تشییع شد.
پیکر این مادر شهید با حضور جمع کثیری از مردم خداجو و عاشقان راه ایثار شهادت از مقابل مسجد علی بن ابیطالب (ع) در خیابان رازی شهرری به سمت بارگاه ملکوتی تشییع کردند.
پیکر مرحومه مغفوره حاجیه خانم نیمتاج صفری پس از ورود به بارگاه ملکوتی سیدالکریم (ع) بر گرد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) و امامزاده حمزه (ع) و امامزاده طاهر (ع) طواف داده شد.
حاضران در این مراسم با اشک دیده و گفتن ذکر صلوات و نام ائمه اطهار (ع) به فضای معنوی آستان روحانیت بیشتری بخشیدند.
پیکر مادر شهیدان شاملو پس از مراسم تشییع با حضور جمع کثیری از خانواده شهدا، جانبازان، رزمندگان و مسئولان شهرستان ری در بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) به خاک سپرده شد.
شرکت‌کنندگان در این مراسم با حضور خود بار دیگر با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کردند و مقام خانواده شهدا را ارج نهادند.  
رئیس جمهور نیز با صدور پیامی درگذشت مادر سرداران شهیدان اسدالله، حبیب‌الله و غلامحسین شاملو را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است: درگذشت اسوه صبر و ایثار مرحومه مغفوره حاجیه خانم نیمتاج صفری والده مکرمه سرداران شهید اسدالله، حبیب‌الله و غلامحسین شاملو که از رزمندگان پر افتخار دفاع مقدس بودند موجب تألم و تأثر شد.
در این پیام تاکید شد: اینجانب مصیبت وارده را تسلیت عرض کرده و از خدای متعال رحمت و مغفرت بی‌پایان برای آن مرحومه و صبر جمیل برای بازماندگان ایشان مسئلت می‌کنم.
همچنین رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران نیز در پی درگذشت مادر شهیدان شاملو با خانواده این شهیدان دیدار کرد، زریبافان در این دیدار که شب گذشته با حضور در بیت شهیدان صورت گرفت، ضایعه در گذشت مرحومه مغفوره حاجیه خانم نیمتاج صفری را به بازماندگان تسلیت گفت.
این گزارش حاکی است، مراسم یادبود مادر سراداران شهید شاملو روز چهارشنبه 20 مهر 90 از ساعت 14 تا 16:30 در مسجد جامع حرم حضرت عبدالعظیم حسنی برگزار می‌شود.
همچنین مراسم شب هفت مرحومه مغفوره حاجیه خانم نیمتاج صفری روز جمعه 22 مهر ماه سال جاری از ساعت 14:30 تا 16:30 در مسجد جامع آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار می‌شود.
شهیدان شاملو در مناطق رقابیه، جزیره مجنون و سر پل ذهاب در دوران هشت ساله دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول