اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان کشوری و لشکری؛

پیکر مادر شهیدان جهان‌آرا در بهشت زهرا آرام گرفت

خبرگزاری فارس: پیکر مادر شهیدان جهان‌آرا در بهشت زهرا (س) با حضور جمع کثیری از مسئولان کشوری و لشکری و امت حزب‌الله ایران در کنار مهدیه شهدای بهشت زهرا (س) آرام گرفت.

پیکر مادر شهیدان جهان‌آرا در بهشت زهرا آرام گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دقایقی پیش پیکر مادر شهیدان سید محمد فرمانده سپاه خرمشهر، سید علی و سید محسن جهان‌آرا با حضور مسئولان کشوری و لشکری و جمع کثیری از مردم خداجوی ایران اسلامی در کنار مهدیه شهدا در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.
پیکر فقیده سعیده سارا امامزاده مادر شهیدان جهان‌آرا پس از برگزاری آیین تشییع بر دوش هم‌رزمان و هم‌سنگران فرزندان شهیدش وارد بهشت زهرا (س) شد و پس از آن با حضور جمع کثیری از عاشقان راه ایثار و شهادت و امت حزب‌الله و همیه در صحنه ایران اسلامی به قطعه مادران شهدا منتقل و در نهایت احترام و تشریفات ویژه در بهشت زهرا آرام گرفت.
جمع کثیری شرکت‌کننده در این مراسم با حضور با شکوه خود نسبت به مادر قهرمانان بزرگ تاریخ دفاع مقدس ادای احترام کردند.
محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام و سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، شخصیت‌های برجسته کشوری و لشکری دوشادوش خانواده معظم شهدا و ملت شریف و ولایی ایران اسلامی در این مراسم حضور داشتند.
مادر شهیدان جهان‌آرا بعد از یک دوره بیماری شب گذشته به دلیل وخامت حال و شدت یافتن بیماری در بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) به لقاءالله پیوست.
مرحومه سارا امامزاده علاوه بر شهید محمد جهان‌آرا، دو فرزند دیگر شهیدان علی و محسن جهان‌آرا را تقدیم انقلاب کرده بود.
رهبر معظم انقلاب هم امروز در پیامی درگذشت این بانوی صبور را به بازماندگان و همرزمان این شهدای عزیز تسلیت گفتند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله العالی در پیام تسلیت خود خطاب به بستگان آن مرحومه فرمودند «درگذشت بانوی صبور، مادر شهیدان جهان‌آرای عزیز را به روح مطهر آن شهیدان و به همه‌ بازماندگان و همرزمان ایشان بویژه پدر بزرگوار شهیدان تسلیت می‌گویم و امیدوارم روح مطهر این بانوی بزرگوار در کنار ارواح طیبه فرزندان عزیز خود مشمول رحمت و مغفرت و رضوان الهی باشد».
رئیس جمهوری اسلامی ایران نیز به این مناسبت در پیامی درگذشت مادر شهیدان قهرمان جهان‌آرا را به بیت معظم آن شهیدان تسلیت گفت. 
محمود احمدی‌نژاد در پیام خود تاکید کرد: درگذشت مرحومه مغفوره ساره امام‌زاده والده مکرمه سرداران سرافراز و رشید دوران دفاع مقدس شهیدان سیدمحمد، سید علی و سید محسن جهان‌آرا را تسلیت گفته و برای آن بانوی مؤمنه و پرهیزگار که در دامان خود سرداران سرافرازی را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است، غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان محترم و بویژه پدر شهیدان معظم صبر جمیل مسئلت می‌کنم.
مدیر موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت نیز در پیامی، درگذشت بانو ساره امامزاده مادر شهیدان جهان‌آرا را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است: خبر درگذشت والده گرانقدر سرداران شهید جهان آرا در آستانه سالروز هجوم وحشیانه رژیم بعثی به کشورمان بار دیگر یاد و خاطره دلاورمردی‌های این خانواده را در دل‌هایمان زنده کرد.
در پیام تسلیت مدیر موزه دفاع مقدس خاطرنشان شده است: نام خرمشهر عجین است با نام محمد جهان‌آرا و برادران شهیدش و بی‌شک چنین فرزندانی در دامان شیرزنی پرورش یافته‌اند که الگویش بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بوده است.
در پایان این پیام آمده است: درگذشت مادر فداکار و قهرمان پرور خرمشهر بانو ساره امامزاده را خدمت حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و عموم رزمندگان تسلیت عرض می‌کنیم. 
مراسم ختم مرحومه امامزاده روز چهارشنبه 23 شهریور از ساعت 16تا 17و 30 دقیقه در مسجد حضرت ولی عصر (عج) واقع در خیابان وزرا برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول