اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز از فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد؛

نخستین گروه حجاج خراسانی عازم سرزمین وحی شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی گفت: نخستین گروه زائران بیت‌الله الحرام استان‌های خراسان ساعت 17 امروز از فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد شهر مشهد عازم سرزمین وحی شدند.

نخستین گروه حجاج خراسانی عازم سرزمین وحی شدند
سعید چلندری امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: برای حج تمتع امسال زائران سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی از محل ترمینال حجاج فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد ایران را به مقصد عربستان ترک می‌کنند.
چلندری با بیان اینکه تمام اقدامات لازم برای پروازی خوب و ارام برای حج‌گذاران امسال تدارک دیده شده است، افزود: این پروازها تا 25 مهر ماه سال جاری ادامه دارد.
وی نبود اختصاص پروازهای خارجی را به حج گذاران تمتع از دیگر نکات جالب حج امسال دانست و متذکر شد: بر اساس سیاست‌گذاری‌های اندیشمندانه مسئولان امر در این زمینه تمام پروازهای حج تمتع در سال جاری از طریق پرواز‌های داخلی صورت پذیرفته و هیچ پروازی از شرکت هواپیمایی سعودی به این موضوع اختصاص پیدا نکرده است.
مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی تصریح کرد: در همین راستا 32 پرواز برای حج‌گذاران خراسانی تهیه دیده شده که 30 پرواز آن متعلق به شرکت هواپیمایی ماهان و دو پرواز نیز به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تعلق دارد.
وی ابراز داشت: تمام پروازها از طریق هواپیماهای پهن پیکر بوئینگ 747 توسط این دو شرکت هواپیمایی صورت می‌پذیرد.
چلندری با تاکید بر این مطلب که تمام زائران حج از استان‌های خراسان مدینه اول هستند، خاطر نشان کرد: در همین راستا طبق برنامه زمان‌بندی شده این زائران از دهم آبان ماه به کشور باز می‌گردند.
وی اظهار داشت: اختصاص پرواز های داخلی برای مسافران سرزمین وحی به دلیل رضایتمندی بیشتر زائران از این پروازها و تقویت ناوگان داخلی بوده است.
مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی اعلام کرد: فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد نیز آمادگی کاملی برای پذیرایی و خدمات‌رسانی زائران حج تمتع امسال دارد.
وی در رابطه با وضعیت نابسامان تاکسی‌‌های فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد نیز یادآور شد: نبود توجه سازمان تاکسیرانی شهر مشهد به این امر مشکلات زیادی برای مسافران و زائران در این رابطه به وجود اورده است.
چلندری با بیان اینکه کیوسک بسیار مجهزی نیز در این زمینه در محل خروجی ترمینال مشهد ساخته شده است، گفت: با این حال سازمان تاکسیرانی این  شهر از تحویل این کیوسک سر باز می‌زند.
وی افزود: همچنین در رابطه با وضعیت نابسامان تاکسی‌های فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد تاکنون جلسات زیادی با مسئولان ذی‌ربط گذاشته شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول