اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان:

زمینه برای حضور گسترده مردم در انتخابات فراهم شده است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: زمینه برای حضور گسترده مردم در انتخابات فراهم شده است.

زمینه برای حضور گسترده مردم در انتخابات فراهم شده است
فیروز احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: با تشکیل ستاد انتخابات استان کمیته‌های این ستاد مشخص شده و احکام هر یک از روسای کمیته‌ها صادر شده است.
وی با بیان اینکه جلسات ستاد انتخابات استان به نحو مطلوبی تاکنون برگزار شده است، افزود: تا زمان برگزاری انتخابات جلسات ستاد انتخابات به‌طور منظم در استان برگزار می‌شود.
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه همه امکانات در راستای برگزاری انتخابات سالم در استان آماده شده است، تصریح کرد: برگزاری انتخابات سالم از اهداف ستاد انتخابات استان است.
وی خاطرنشان کرد: با امکانات مطلوبی که در اختیار استان است برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری انتخابات در استان انجام شده و با گذشت زمان این برنامه‌ریزی‌ها نمود بیشتری پیدا می‌کند.
احمدی، صیانت از آرای مردم را از اهداف ستاد انتخابات استان دانست و گفت: آرای مردم باید به نحو مطلوبی صیانت شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در راستای توصیه به مردم در خصوص حضور حداکثری در انتخابات، بیان کرد: مردم همواره از دولت در برنامه‌های انتخاباتی پیشگام بوده و بلوغ سیاسی مردم بالا است.
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان تصریح کرد: زمینه برای حضور گسترده مردم در انتخابات فراهم شده  تا مردم آگاهانه در انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.
وی با بیان اینکه طی 32 سال گذشته مردم همواره در صحنه‌های مختلف کشور حضور داشتند، خاطرنشان کرد: مردم حضور در انتخابات را وظیفه شرعی خود می‌دانند و در عمل نیز این امر را ثابت کرده‌اند.
احمدی ابراز امیدواری کرد: مردم همیشه در صحنه استان زنجان، بار دیگر با حضور پرشور در انتخابات مجلس شرکت کرده و نمایندگان خود را انتخاب کنند.
وی از رشد شیب انتخابات در استان خبر داد و گفت: شیب رشد انتخابات استان از پنج درصد به 25 درصد است.
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات موجب افزایش اقتدار ملی می‌شود و مردم با آگاهی از این موضوع همواره در صحنه‌های نمایش اقتدار ملی حضور یافته‌اند.
وی گفت: پیش‌بینی می‌شود مردم با حضور گسترده در انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول