اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع مصرف بهینه گاز:

مسابقه سراسری قصه‌نویسی در کرمان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان کرمان گفت: مسابقه سراسری قصه‌نویسی به میزبانی شرکت گاز استان کرمان با موضوع مصرف بهینه و ایمنی در مصرف گاز برگزار می‌شود.

مسابقه سراسری قصه‌نویسی در کرمان برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کرمان، نادر عظیمی اظهار داشت: شرکت گاز استان کرمان با هماهنگی شرکت ملی گاز ایران در راستای استفاده از زمینه‌های اطلاع‌رسانی در زمینه مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی با تعیین مخاطبان هدف در سطوح ملی و یا بین‌المللی مسابقه بزرگ قصه‌نویسی را برگزار می‌کند.
وی هدف این مسابقه را نهادینه‌سازی رفتارهای صحیح مصرفی گاز طبیعی ذکر کرد و افزود: ایجاد پویایی، تحرک و بالا بردن سطح علمی و اطلاع‌رسانی از دیگر اهداف این برنامه است.
عظیمی بیان داشت: موضوع مسابقه سراسری قصه‌نویسی درباره مصرف بهینه گاز، ایمنی در مصرف، معرفی صنعت گاز و نقش آن در توسعه ملی و اقتصاد کشور است.
وی خاطرنشان کرد: در این مسابقه به نفرات نخست تا سوم جایزه ویژه به همراه دیپلم افتخار و همچنین به نفرات چهارم و پنجم جوایزی اهدا می‌شود.
عظیمی با بیان اینکه جنبه اساسی رمان یا قصه‌نویسی جنبه داستان‌سرایی آن است، اذعان کرد: هر متنی که ماجرایی را تعریف می‎کند، داستان و یا رمان نیست زیرا با متن منظوم هم می‎توان سلسله‎ای از اتفاقات را روایت کرد.  
وی عنوان کرد: کوتاه یا بلندی قصه مورد اشاره در روایت داستانی، یکی از مهم‎ترین پارامترهای تفکیک کردن شکل‎های مرسوم و آشنا در داستان است.
عظیمی بیان کرد: این مسابقه فرصت بسیار است تا جوانان و مردم شریف استان کرمان توانایی خود را بسنجند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول