اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش اجرای طرح آموزش خانواده پایدار مطرح شد

‌توصیه‌های حجت‌الاسلام راشد‌یزدی‌ به زوج‌های جوان برای داشتن زندگی پایدار

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام راشد یزدی با بیان اینکه عشق در ازدواج کافی نیست، گفت: دوام ازدواج و زندگی مشترک به درک متقابل طرفین از یکدیگر بستگی دارد.

‌توصیه‌های حجت‌الاسلام راشد‌یزدی‌ به زوج‌های جوان برای داشتن زندگی پایدار
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام کاظم راشدیزدی ظهر امروز در همایش اجرای طرح آموزش خانواده پایدار در خراسان رضوی اظهار داشت: هرگاه بخواهیم دو عنصر شیمی را با هم ترکیب کنیم دو شرط دارد شرط اول اصل ترکیبی یعنی (عشق) و شرط دوم شرایط ترکیبی که باید رعایت شود، عشق در ازدواج کافی نیست مگر اینکه شرایط ترکیب برقرار باشد.
وی ادامه داد: ازدواج یک امر دینی و شرعی است که باید با مشورت و شناخت صورت گیرد.
وی گفت: زن و شوهر باید عشقشان را حفظ کنند، زن و شوهر برای حفظ حریم عفاف یکدیگر باید برای دیگری خود را شکیب و تمیز نگه دارند بلکه با تمیز نگه داشتن حریم یکدیگر را حفظ می‌کنیم.
راشدیزدی افزود: هیچ مردی بدون همسر و هیچ زنی بدون شوهر کامل نیست و زندگی مانند زاویه در حال حرکت است تا زمان قبل از ازدواج موازی و زیر مجموعه زندگی دیگران است.
وی با بیان چند مورد که می‌تواند زندگی زناشویی را ثابت نگه دارد، گفت: اعتماد و اطمینان مانند آینه، احترام متقابل، گذشت زن از شوهر و بالعکس و در آخر انصاف است که اگر در زندگی این چند مورد رعایت شود زندگی خوب را می‌توان ادامه داد و آمار طلاق نیز کاهش می‌یابد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول