اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ذاکر اصفهانی:

فروپاشی نظام‌های سیاسی ‌ریشه در ناامنی اجتماعی دارد

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: فروپاشی نظام‌های سیاسی ‌ریشه در ناامنی اجتماعی دارد.

فروپاشی نظام‌های سیاسی ‌ریشه در ناامنی اجتماعی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی ظهر امروز در همایش سلامت اداری و جهاد اقتصادی که با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و اداری استان اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: ظرفیت‌های بی‌کرانی در عرصه علوم و فنون در استان اصفهان وجود دارد که لازمه استان استفاده هرچه بیشتر و بهتر از این توان‌ها است.
وی با اشاره به اینکه همایش‌های مختلفی در استان اصفهان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و اداری در راستای سلامت اداری و جهاد اقتصادی برگزار شده است، افزود: در تمام‌ این همایش‌ها از ظرفیت‌های دانشگاهی و نخبه استان استفاده شده است.
استاندار اصفهان تصریح کرد: در بخش مبارزه با مفاسد اقتصادی با توجه به اینکه مناسبت‌های اجتماعی با پیچیدگی‌های خاص خود روبه‌رو شده‌اند، ضروری است با این مسئله با شیوه‌های مناسب و نوین مقابله کنیم.
وی با بیان اینکه اختلاف در تعابیر و مفاهیم یکی از چالش‌های پیش‌روی سلامت اداری است، گفت:‌ عدم اجماع نظر پیرامون مفاهیم یکی از مشکلاتی است که به خودی خود در عرصه علوم انسانی با آن مواجه هستیم.
ذاکر اصفهانی تصریح کرد: آنچه در سال‌های گذشته در استان اصفهان در حوزه بازرسی و سازمان‌های مرتبط صورت گرفته است در دو سطح فعالیت داشته‌اند که سطح نخست آن اقدامات علمی – آموزشی و سطح بعدی آن عملیاتی – آموزشی بوده است.
وی با بیان اینکه در زمینه قوانین و مقررات مالی و محاسباتی ویژه مدیران در سال 1390، 208 ساعت آموزش با حضور 206 مدیر اجرایی استان برگزار شد، اظهار داشت: در بحث موانع سلامت اداری، برنامه‌ریزی سلامت اداری، سمینار سلامت اداری و همایش آشنایی با قوانین که 61 ساعت آموزش را برای 881 مدیر اصفهانی دربرداشت، از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه سلامت اداری در استان اصفهان طی سال‌های 89 و 90 بوده است.
استاندار اصفهان ادامه داد: تلاش‌ها برای فضاسازی مرتبط با امنیت و بازرسی با هدف ایجاد سیستمی شفاف برای اجرا در استان اصفهان در سال گذشته صورت گرفت که به دلیل موفقیت این برنامه، اصفهان به عنوان الگویی برای تهران نیز قرار گرفت.
وی با اشاره به  اهمیت وجود نظم در اجتماع افزود: فروپاشی نظام‌های سیاسی‌ ریشه در ناامنی اجتماعی دارد به گونه‌ای که آمریکا پیش از حمله به عراق با سوء استفاده از وضعیت نامطلوب امنیتی این کشور آن را مورد حمله و هجمه خود قرار داد.
ذاکر اصفهانی اضافه کرد: حال با توجه به این واقعیت می‌توان نتیجه گرفت که اگر سلامت اداری وجود نداشته باشد امنیت اجتماعی نیز مخدوش می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول