اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی یزد خبر داد:

دستگیری 9 سارق با 21 وسیله نقلیه در یزد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری 9 سارق و کشف 21 وسیله نقلیه مسروقه در یزد خبر داد.

دستگیری 9 سارق با 21 وسیله نقلیه در یزد
منوچهر امان‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: به دنبال وقوع چند سرقت خودرو در یزد، ماموران انتظامی شهرستان یزد با گشت‌زنی نامحسوس، دو نفر به نام‌های اشکان و علی را که چند ماه قبل از زندان آزاد شده بودند را شناسایی کردند و با عملیات تعقیب و مراقبت، محل‌های پاتوق آنها را شناسایی کردند و دو دستگاه خودروی مسروقه که درب منزل آنها پارک بود کشف و به کلانتری 14 منتقل کردند.
وی افزود: دستگیرشدگان در بازجویی به سرقت شش دستگاه خودروی پراید با همدستی یکدیگر اعتراف کردند که هر شش دستگاه خودرو کشف و طی مراحل قانونی به مال‌باختگان تحویل داده شد.
امان‌اللهی عنوان کرد: بازجویی ادامه داشت تا اینکه سارقان به سرقت دو دستگاه موتورسیکلت و سرقت دو فقره منزل نیمه‌ساز و یک مدرسه‌ نیمه‌ساز اعتراف کردند که در این زمینه یکی از موتورسیکلت‌ها و مقادیری اموال مسروقه کشف و یک خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر شد.
وی با اشاره به دستگیری سایر سارقان بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان یزد همچنین مطلع شدند که تعدادی از جوانان با خرید موتورسیکلت‌های غیرمجاز قاچاق با حجم موتور 250 سی‌سی به بالا که از قدرت و سرعت زیادی برخوردار است در ساعات مختلف روز به بهانه سرگرمی و تفریح ضمن ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم و آلودگی صوتی،‌ اقدام به بی‌انضباطی ترافیکی و نارضایتی شهروندان می‌کنند که بر این اساس ماموران انتظامی با هماهنگی با مقام قضایی و با کار اطلاعاتی شبانه‌روزی موفق به کشف و توقیف 13 دستگاه موتورسیکلت سنگین شدند.
امان‌اللهی ادامه داد: ماموران کلانتری 11 شهید چمران یزد نیز با اطلاع از سرقت منزل و داخل خودرو با گشت‌زنی نامحسوس فردی به نام حامد 21 ساله را که به تازگی از زندان آزاد شده بود، دستگیر و به کلانتری هدایت کردند که وی در بازجویی پلیسی به چهار فقره سرقت منزل و دو فقره سرقت داخل خودرو و سرقت اموالی از قبیل چهار عدد سکه طلا، یک جفت گوشواره طلا و 620 هزار تومان وجه نقد اعتراف کرد.
وی افزود: ماموران کلانتری 11 شهید چمران یزد همچنین به دنبال سرقت از منزلی و سرقت 30 قطعه برگ چک، دو نفر سارق به نام علی و الله‌داد هر دو افغانی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری هدایت کردند که هر دو در بازجویی پلیس به جرم خود اعتراف کردند.
امان‌اللهی خاطرنشان کرد: در بازرسی از منزل متهمان، یک جلد دسته چک حاوی 22 برگ چک و یک دستگاه گیتار که با چک‌های سرقتی خریداری شده بود کشف شد و دو خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر شدند و سه گیتار نیز از آنها کشف شد.
وی با اشاره به نحوی دستگیری بقیه سارقان دستگیر شده در این مدت عنوان کرد: ماموران کلانتری 12 قائم یزد نیز طی عملیاتی یک سارق به نام مجتبی 27 ساله را با یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه دستگیر کردند که در بازجویی پلیسی به چهار فقره سرقت منزل و دو فقره سرقت موتورسیکلت با همدستی فردی سابقه‌دار به نام عباس اعتراف کرد.
امان‌اللهی خاطرنشان کرد: ماموران این پاسگاه همچنین یک سارق کش‌ روزنی 27 ساله را دستگیر کردند که در بازجویی اعتراف کرد از چند ماه قبل وارد یزد شده‌‌ام و با توجه به اعتیادم به شیشه تاکنون هفت فقره سرقت و کش روزنی را انجام دادم و چک‌های سرقتی را خرج کردم.
وی افزود: ماموران کلانتری 12 در عملیاتی دیگر نیز دو سارق منازل نیمه‌ساز را دستگیر کردند که آنها نیز به شش فقره سرقت و یک فقره موتورسیکلت اعتراف کردند و از آنها یک کارت عابر بانک نیز کشف شد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول