اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی اصفهان خبر داد:

دستگیری 3 سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار در اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی اصفهان گفت: ماموران پایگاه غرب و جنوب پلیس آگاهی استان اصفهان سه تن از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار داخل خودرو را دستگیر و 150 فقره سرقت را کشف کردند.

دستگیری 3 سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار در اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان، حسین حسین‌زاده اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو از شهروندان اصفهانی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت‌های این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده میدانی و به‌کارگیری اقدامات ویژه پلیسی در نهایت ردپای سه سارق حرفه‌ایی و سابقه‌دار داخل خودرو در این سرقت‌ها شناسایی شد.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: متهمان به نام‌های«سلمان ـ ج»،«مهدی ـ م» و «محسن ـ ق» در جریان سه عملیات جداگانه و غافلگیرانه پایگاه‌های غرب و جنوب این پلیس دستگیر شدند.
وی گفت: متهمان پس از انتقال به آگاهی و در تحقیقات اولیه در مجموع به 150 فقره سرقت داخل خودرو اقرار کردند.
حسین‌زاده بیان کرد: با هماهنگی مقام قضایی مخفیگاه این متهمان مورد بازرسی قرار گرفت و مقادیری اموال مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.
وی با بیان اینکه متهمان به همراه پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، تاکید کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم از قرار دادن وجوه نقد، وسایل با ارزش و مدارک و اوراق هویتی در داخل خودرو و در معرض دید پرهیز کنند و برای پارک خودرو تا جایی که ممکن است از پارکینگ استفاده کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول