اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرکلانتر چهارم تهران:

باند سارقان خودرو در شرق تهران متلاشی شد

خبرگزاری فارس: سرکلانتر چهارم تهران از متلاشی شدن باند سارقان خودرو در شرق پایتخت خبر داد.

باند سارقان خودرو در شرق تهران متلاشی شد
محمدرضا خوشبین در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران از متلاشی شدن باند سارقان خودرو در شرق پایتخت خبر داد و اظهار داشت: این باند بزهکار در نواحی مختلف شرق استان تهران دست به سرقت خودرو و قطعات یدکی اتومبیل می‏زد.
وی افزود: امور اطلاعاتی برای شناسایی این باند توسط نیروهای خدوم و زحمتکش سرکلانتری چهارم تهران تکمیل شد.
خوشبین گفت: پس از این مرحله و در اقدامی هماهنگ اعضای این باند دستگیر و به مقامات ذی‏ربط تحویل داده شدند.
سرکلانتر چهارم تهران با اشاره به گوشه‏ای از جرایم این باند سرقت خودرو خاطرنشان کرد: این باند علاوه بر خودرو، نسبت به سرقت قطعات اتومبیل اهالی در حوزه سرکلانتری شرق تهران نیز اقداماتی را انجام می‏داد.
وی در تشریح برنامه‏های هفته نیروی انتظامی در سرکلانتری چهارم تهران ادامه داد: در هفته نیروی انتظامی سرکلانتری چهارم تهران نیز همگام با دیگر نقاط کشور اسلامی ایران و در راستای پاسداشت این ایام برنامه‏های متنوعی را پیش‏بینی کرده است.
خوشبین ادامه داد: در این هفته دیدار با خانواده‏های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را می‏توان نقطه بارز برنامه‏های کارکنان نیرویی انتظامی سرکلانتری چهارم تهران برشمرد.
سرکلانتر چهارم تهران تصریح کرد: علاوه بر دیدار از این عزیزان، برنامه‏های دیگری همچون طرح‏های مهار و پیشگیری از جرایم توسط ماموران سرکلانتری چهارم تهران اجرایی خواهد شد.
وی ادامه داد: در حین اجرای برنامه‏های هفته نیروی انتظامی و طی روزهای گذشته کشفیات بسیاری صورت گرفت و تعدادی از بزهکاران نیز دستگیر شدند.
خوشبین با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع خاطرنشان کرد: از جمله موضوعات مورد تاکید در سرکلانتری چهارم تهران تکریم ارباب رجوع از سوی کارکنان این نهاد انقلابی و ولایی است.
سرکلانتر چهارم تهران ادامه داد: این مهم نه تنها در هفته جاری بلکه در طول سال از سوی کارکنان شریف این حوزه مورد توجه قرار می‏گیرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول