اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

شیوه آموزشی فعالیت‌های قرآنی کشور تغییر کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بابل گفت: برای ترویج قرآن، شیوه آموزشی فعالیت‌های قرآنی کشور باید تغییر کند.

شیوه آموزشی فعالیت‌های قرآنی کشور تغییر کند
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع فرهنگی قرآنی روستای احمدچاله پی بابل اظهار داشت: ولادت امام رضا(ع) ولادت یک جسم نیست بلکه به موازات تولد او همه ارزش‌های بزرگ انسانی متولد شده و آن عناصر نانجیبی که اذعان می‌کنند چرا برای ولادت امامان جشن می‌گیرید آنها نمی‌فهمند که ولادت آنها ولادت ارزش‌ها است.
وی افزود: امام صادق (ع) فرمودند:« امام رضا (ع) عالم آل محمد است و عالی‌ترین جلوه آن این است که ناطق قرآن و ترجمان القرآن است».
روحانی بیان داشت: جای تاسف است که فرزندان ما به زبان‌های خارجی مسلط هستند، ولی قرآن را نمی‌دانند، شیوه‌های آموزشی ما در گذشته منجر به تربیت افراد زیادی شد و باید خم شد و چوب آن مربیان قدیمی را بوسید.
خطیب نماز جمعه بابل خاطرنشان کرد: ما نه از آن شیوه گذشته استفاده کردیم و نه شیوه جدید خلق کردیم تا جوانان ما را در پناه قرآن باشند.
وی تصریح کرد: ما می‌میریم ولی آنچه انجام می‌دهیم برای همیشه ماندگار خواهد بود و خداوند نیز فرموده است: « آنچه برای خود نگه دارید از بین می‌رود، ولی آنچه به من بدهید می‌ماند و در روزهای سخت به فریادتان می‌رسد».
امام جمعه بابل گفت: امیدواریم ساخت این مجتمع بیش از یک سال طول نکشد و مانند کلنگ‌زنی بعضی از پروژه‌ها مجبور نباشیم با شرمندگی از کنارش رد شویم.
امام جمعه زرگرشهر نیز افزود: در بین تمام نعمت‌های خداوند شاخص‌ترین نعمت، قرآن و عترت اهل بیت است.
حجت الاسلام عبدالحسین بابایی تصریح کرد: غرب به پیامبر اکرم (ص) جسارت کرد و به عاشورای ما توهین شد و اخیرا نیز قرآن را مورد جسارت قرار دادند.
وی ادامه داد: غرب دشمن قرآن است و این دشمنی با آتش زدن قرآن توسط یک مسیحی احمق آشکار می‌شود.
بابایی متذکر شد: بزرگ‌ترین جسارت به مکتب تشیع این است که مسئولان و کارگزاران نظام ما قرآن بلد نباشند و یا فرزندان ما زبان انگلیسی را بدانند اما زبان علی (ع) را ندانند.
این مسئول اذعان داشت: احداث این مجتمع علمی، فرهنگی و ورزشی بالاترین کار فرهنگی است و همه با هم همت کنیم و با وحدت و هماهنگی این کار فرهنگی را به پایان برسانیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول