خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرکت شهرکهای صنعتی فارس گفت: ارباب رجوع و صنعتگران میتوانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی شرکت شهرکهای صنعتی فارس، موارد خود را مطرح کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، امیر عابدی بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نظارت بر عملکرد کارکنان و نیروی انسانی، انجام مناسب وظایف محوله و همچنین تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به شکایات آنها از وظایف اصلی این دفتر بوده که با راهاندازی آن تاکنون کارهای مهمی صورت گرفته است.
عابدی با اشاره به اینکه دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در شرکت شهرکهای صنعتی استان فارس به عنوان نخستین شرکت استانی در کشور تشکیل شده است، گفت: طی 11 ماه فعالیت این دفتر ضمن رسیدگی به دیدگاهها، نظرات، شکایات، پیشنهادات و انتقادات، بازدید صنعتگران از نحوه انجام امور توسط بخشهای مختلف شرکت شهرکهای صنعتی فارس، برنامهها و طرحهایی نیز در مورد بهبود انجام امور صورت گرفته است.
وی افزود: اجرای کامل قوانین و مقررات مبنای اصلی فعالیت این حوزه است تا علاوه بر حسن انجام امور، سبب رضایتمندی صنعتگران و تولید کنندگان به عنوان جامعه هدف باشد.
عابدی با تاکید بر رسیدگی کامل به درخواستهای صنعتگران که شامل شکایات و همچنین پیشنهادات آنها میشود، گفت: پروندههای موجود در اسرع وقت و کوتاهترین زمان رسیدگی و نتیجه آن اعلام میشود.
وی افزود: ارباب رجوع و صنعتگران علاوه بر ارائه شکایات و پیشنهادات خود به صورت کتبی و حضوری میتوانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی شرکت شهرکهای صنعتی فارس و ورود به بخش طرح تکریم ارباب رجوع موارد خود را مطرح کنند.
عابدی اظهار امیدواری کرد که فعالیتهای دفتر ارزیابی عملکرد رسیدگی به شکایات بتواند علاوه بر رضایتمندی ارباب رجوع، سبب ارتقای خدمترسانی به جامعه صنعتی استان شود.
انتهای پیام/آ30