اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

فداکاری نیروهای انتظامی بسترساز توسعه است

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: ایثار و فداکاری نیروهای نظامی و انتظامی همواره برای مردم نشان افتخار و عظمت بوده و این مهم بسترساز توسعه همه جانبه استان است.

فداکاری نیروهای انتظامی بسترساز توسعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امنیت امروز جامعه مرهون تلا‌ش‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی است.
وی تصریح کرد: امنیت حاصل شده در کشور و به ویژه در کردستان بیان‌کننده زحمات و فداکاری‌ها و از جان‌گذشتگی‌های نیروهای امنیتی و انتظامی است.
وی با قدردانی از تلاش و زحمات نیروهای نظامی و انتظامی گفت: ایثار و فداکاری شما غیور مردان برای تمامی آحاد جامعه نشان افتخار و عظمت است.
استاندار کردستان خاطرنشان کرد: پیشرفت و توسعه امروز استان نشات گرفته از خدمات و زحمات نیروهای امنیتی در برقراری محیطی مناسب برای رشد و دستیابی به علوم مختلف است.
وی اظهار داشت: مردم کردستان با مشارکت همه جانبه، در راه ایجاد امنیت در استان خود از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده‌اند و تاکنون هم همکاری خوبی با نیروهای انتظامی و نظامی داشته‌اند.
شهبازی اضافه کرد: دین مبین اسلام همواره بر این نکته تاکید داشته که برقراری امنیت به دلیل تاثیر در جنبه‌های مختلف زندگی افراد می‌تواند در تحقق رضایتمندی جامعه بسیار تاثیرگذار باشد که امیدواریم ما نیز در جلب حداکثری رضایت عمومی موفق باشیم.
گفتنی است، در ادامه این مراسم از خانواده‌های شهدا، ایثارگر و جانباز نیروی انتظامی و 27 نفر از بازنشستگان این نیرو در نیمه نخست امسال و همچنین برگزیدگان مسابقات انتظامی و نظامی با دادن هدایایی قدردانی شد.
انتهای پیام؛/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول