اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد:

تشکیل اتاق فکر برای نحوه توقیف موتورسیکلت‌های متخلف

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: برنامه داریم با تشکیل اتاق فکر راهی برای نحوه توقیف موتورسیکلت‌های متخلف پیدا کنیم.

تشکیل اتاق فکر برای نحوه توقیف موتورسیکلت‌های متخلف
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رضا محمدی یگانه صبح امروز در آیین صبحگاه مشترک نیروی انتظامی با بیان اینکه یکی از خواسته‌های مردم توقیف موتورسیکلت‌های متخلف است، اظهار داشت: با وجود آموزش‌هایی که به موتورسواران داده شده اما همچنان در بخش فرهنگ ترافیک دچار مشکل هستند. مردم نقشی کلیدی در تامین امنیت دارند و باید برای جلب مشارکت آنان اعتمادسازی کرد.
محمدی یگانه تصریح کرد: اگر می‌خواهیم مردم با همکاری کنند و پشتیبان ما باشند باید اعتماد آنان را جلب کنیم و این امر یکی از راه‌های نقش دادن مردم در تامین امنیت است. یکی از اهداف ناجا در طول سال تعامل و مشارکت دادن مردم در امنیت است.
فرمانده انتظامی استان بوشهر یادآور شد: نشست‌های مختلفی در ابعاد امنیتی و ترافیکی با حضور مردم و کسانی که به نوعی همکار پلیس بودند برگزار کرد ه‌ایم.
محمدی یگانه بیان کرد: مردم نقش بسزایی در ماموریت‌های پلیس داشته‌اند و شفاف‌سازی وظایف و پاسخگویی به مطالبات مردم در افزایش مشارکت و اعتمادسازی مردم موثر است.پلیس خود را پاسخگو می‌داند و تلاش می‌کند مطالبات مردم را بدون کم و کاست تامین کند.
محمدی یگانه با اشاره به وجود نارسایی‌ها در دستگاه‌های مختلف تاکید کرد: مسئولان نیروی انتظامی این نارسایی‌ها و دغدغه‌ها را بررسی کرده و پیگیر رفع آن هستند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه ناجا در حال رصد نیازهای مردم است گفت: باتوجه به نگرانی مردم در فضای مجازی امسال در تمام رده‌ها شاهد تاسیس پلیس فتا یعنی فضای مجازی تبادل افکار و اطلاعات بوده است.
محمدی یگانه با اشاره به موفقیت‌های نیروی انتظامی در شاخص‌های مختلف اظهار داشت: در نیمه نخست امسال در استان بوشهر شاهد کاهش 18 درصدی وقوع جرایم بودیم و استان بوشهر در کشف جرایم رتبه اول کشور را از آن خود کرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول