اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصمیم اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان؛

ملایی سرپرست هیئت تنیس روی میز شد

خبرگزاری فارس: معاون امور توسعه ورزش اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان به عنوان سرپست هیئت تنیس روی میز اصفهان انتخاب شد.

ملایی سرپرست هیئت تنیس روی میز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، افشین ملایی تا اعلام فدراسیون تنیس روی میز در مورد سرپرست هیئت استان مسئولیت هیئت را عهده‌دار می‌شود.
این تصمیم به منظور اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به منظور جلوگیری از هر گونه اخلال درروند رو به رشد فعالیت‌های ورزشی استان اتخاذ شده است.
پیش از این فرشته سموعی، رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان را برعهده داشت اما بعد از بازداشت وی در جایگاه قائم مقام باشگاه ذوب‌آهن، این هیئت بدون سرپرست اداره می‌شد.
سموعی دو سال قبل در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد اما دوره چهار ساله ریاست وی در هیئت به پایان نرسید.
هنوز فدراسیون تنیس روی میز نظر نهایی خود را در باره وضعیت سموعی اعلام نکرده است و بعد از اعلام نظر فدراسیون، در مورد آینده هیئت تصمیم‌گیری می‌شود.
سموعی همچنین سرمربیگری تیم ملی تنیس روی میز بانوان را نیز برعهده داشت و فدراسیون هنوز تکلیف ادامه فعالیت وی در این تیم را نیز مشخص نکرده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول