اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان خبر داد:

اعلام زمان برگزاری انتخابات خانه مطبوعات توسط ارشاد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان گفت: پس از هماهنگی با مراجع ذیصلاح از طریق رسانه‌های جمعی زمان برگزاری انتخابات خانه مطبوعات هرمزگان اعلام می‌شود.

اعلام زمان برگزاری انتخابات خانه مطبوعات توسط ارشاد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، نظر به ارسال اساسنامه جدید و انحلال خانه مطبوعات هرمزگان، برگزاری انتخابات خانه مطبوعات طبق هماهنگی با استانداری و جلسات برگزار شده در این خصوص که جمعی از فعالان مطبوعات نیز حضور داشتند از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هماهنگی استانداری طبق اساسنامه جدید برگزار میشود.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در این راستا گفت: بر اساس اساسنامه جدید، اعضای خانه مطبوعات باید حداقل دوسال سابقه مطبوعاتی داشته که مورد تایید کمیته‌ای متشکل از نمایندگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری و مطبوعات باشد و تنها پرداخت حق عضویت ملاک واجد‌الشرایط بودن برای حضور در انتخابات نیست.
انوشیروان پیشدار افزود: این اداره کل با احترام به تمام اهالی رسانه و مطبوعات از نظرات آنها در خصوص بهتر برگزار شدن انتخابات خانه مطبوعات استقبال خواهد کرد و پس از هماهنگی با مراجع ذیصلاح از طریق رسانه‌های جمعی زمان برگزاری انتخابات اعلام میشود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول