اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی درمیان خبر داد:

کشف 46 دستگاه ماهواره در درمیان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی درمیان گفت: در اجرای طرح مبارزه با مصادیق تهاجم فرهنگی در مهرماه سال جاری تعداد 46 دستگاه ماهواره و تجهیزات مربوطه در درمیان کشف و تحویل مراجع قانونی شد.

کشف 46 دستگاه ماهواره در درمیان
حسین امیرآبادی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در درمیان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز بیش از 90 دستگاه ماهواره و تجهیزات مربوطه به علاوه تعداد زیادی از سی‌دی‌های مستهجن و غیر اخلاقی در این شهرستان مرزی کشف و توقیف شده است.
وی از درمیان به عنوان خط مقدم جبهه فرهنگی استان یاد کرد و افزود: همچنین در شش ماه نخست سال جاری تاکنون مقدار 115 کیلو و 64 گرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ در شهرستان کشف و ضبط شده و در این رابطه 235 متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند.
فرمانده انتظامی درمیان از رشد 90 درصدی کشف جرائم در فرماندهی انتظامی شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در مورد مبارزه با تهاجم فرهنگی در بهار و تابستان سال جاری 34 دستگاه ماهواره و تعداد زیادی سی‌دی و نوارهای مبتذل کشف و ضبط شده و متخلفان به همراه موارد مکشوفه تحویل مراجع قضایی شدند.
امیرآبادی‌زاده کمی عرض، غیر استاندارد بودن راه‌های مواصلاتی و عدم رعایت قانون از سوی رانندگان را عمده‌ترین دلایل سوانح رانندگی در شهرستان برشمرد و یادآور شد: در سال گذشته 22 مورد تصادف در محورهای شهرستان به وقوع پیوست که هفت مورد منجر به فوت شد.
وی کاهش سن اعتیاد به 16 سال را در شهرستان تهدید جدی برای فرهنگ شهرستان برشمرد و تأکید کرد: علت گسترش مواد مخدر عدم نظارت والدین بر جوانان، وجود خانواده‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست است.
فرمانده انتظامی درمیان نشست با اصناف شهرستان را از دیگر برنامه‌های امروز فرماندهی انتظامی شهرستان برشمرد و تصریح کرد: امید به حفظ آسایش و آرامش یا دست‌یابی به آن است که حرکت‌های انسانی از جمله حرکت‌های اقتصادی او را سامان می‌دهد.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی حامی اصناف شهرستان است، یادآور شد: اقتصاد و نظام اقتصادی در دست بازاریان است و ناامنی‌های مدنی اقتصاد بازاریان را فلج می‌کند.
وی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در توسعه اقتصادی یادآور شد: اقتصاد پویا و اجرای طرح‌های بزرگ در درمیان مرهون تلاش‌های ماموران نیروی انتظامی است.
فرمانده انتظامی درمیان ارتباط اصناف با نیروی انتظامی شهرستان را خوب ارزیابی کرد و گفت: محبوبیت نیروی انتظامی به دلیل خدمات ارزشمندی است که در ایجاد امنیت و آرامش برای عموم مردم فراهم کرده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول