اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس‌ خواستار شد:

اتخاذ راهکارهای جدید برای مقابله با ترفند دشمنان

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس‌ بر ضرورت اتخاذ راهکارهای جدید جوانان برای مقابله با شگردها و ترفندهای جدید دشمنان نظام تاکید کرد.

اتخاذ راهکارهای جدید برای مقابله با ترفند دشمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی در مراسم نواخته شدن زنگ انضباط اجتماعی که صبح امروز در مدرسه شاهد حضرت خدیجه(س) برگزار شد، شهر قم را شهری مقدس و مورد توجه اهل بیت(ع) معرفی کرد.
وی با بیان اینکه یکی از توصیه‌های اهل بیت(ع) به فرزندان خود، بازدید و سفر به قم بوده است، گفت: از سال 80 هجری تاکنون که اسلام و تشیع وارد شهر مقدس قم شده است، این شهر دارای مقام والایی در نزد علما، اولیا، خداوند و اهل بیت رسول خدا(ص) بوده است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حدیث امام صادق(ع)، اظهار کرد: نخستین حرم امن در سراسر جهان هستی، حرم الهی در سرزمین مکه است و دومین آن حرم رسول خدا(ص) و سومین آن حرم حضرت علی(ع) است، این در حالی است که شهر مقدس قم آخرین شهر امن الهی نامیده شده است که حرم اهل‌بیت رسول خدا(ص) نیز خوانده می‌شود.
وی در ادامه با بیان اینکه حفظ حرمت این شهر امن الهی لازم و ضروری است، گفت: حرم به مکان و جایگاهی گفته می‌شود که دارای امنیت و آرامش کامل است، در این صورت ما در شهری زندگی می‌کنیم که امنیت آن تضمین شده است و هر عملی که باعث لکه‌دار شدن نام این شهر شود، حرام است و مسئولیت شرعی آن بر عهده‌ ما است.
‌بنایی با اشاره به تلاش‌های نیروی انتظامی و جان‌نثاری شهیدان و ایثارگران افزود: ما داشتن نعمت امنیت را مدیون خون شهیدان و ایثارگری جانبازان و نیروی انتظامی هستیم و تلاش برای حفظ امنیت از راهکارهای قدردانی از آنها است.
وی با اشاره به رشد و توسعه سریع کشور عنوان کرد: دشمن در راستای نابودی و شکست دشمن تلاش می‌کند و با بهره‌گیری از ترفندها و نقشه‌های جدید درصدد ناامیدی جوانان و شکست نظام برمی‌آید که اتخاذ شگردهای نوین برای مقابله با نقشه‌های دشمن، الزامی است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه شرایط جدید زمانه، دشمن را مجبور به اتخاذ راهکارهای جدید کرده است، گفت: باید هوشیاری خود را حفظ کنیم و در فرآیند ایجاد امنیت در جامعه تلاش خود را انجام دهیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول