اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی خبر داد:

ساماندهی کلانتری‌های خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از بازسازی و ساماندهی تمامی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در راستای خوشایند سازی محل خدمت نیروهای انتظامی در سطح استان خبر داد.

ساماندهی کلانتری‌های خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، امیر احمد علی گودرزی در حاشیه نمایشگاه ساماندهی کوپ‌های فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازسازی و ساماندهی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان طی شش ماه گذشته با هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیارد تومان و با همکاری مردم و کارکنان نیروی انتظامی استان به پایان رسید.

وی از افزایش کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در سطح استان در شش ماهه گذشته خبر داد و تصریح کرد: این امر در راستای تأمین امنیت و افزایش رفاه حال مردم در سطح استان خراسان جنوبی انجام شده است.

فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خوشایند‌سازی محل خدمت در سطح تمامی پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها استان انجام شده است، گفت: در این طرح محیط را برای سربازان که بیشترین مسئولیت امنیتی را از نظر فیزیکی بر عهده دارند با فراهم کردن امکانات رفاهی و بهداشتی مناسب در سطح پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها تدارک دیده‌ایم.

گودرزی مناسب سازی امکانات آسایشگاه‌ها، فراهم کردن امکانات بهداشتی در محیط پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها، بازسازی و ساماندهی تمامی پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها را از اقدامات انجام شده در بحث یکنواخت‌سازی در پاسگاه‌ها و کلانتری‌های استان برشمرد.

وی با اشاره به اجرای طرح امام رضا(ع) افزود: این طرح از سوی ستاد کل نیروهای مسلح کشور به تمامی واحدهای انتظامی کشور ارسال شد که در بحث بهداشت و روان نیروهای انتظامی تأثیر مهمی داشته است.

فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از اجرای پایلوت طرح خوشایندسازی محل خدمت به عنوان الگو در سطح کشور خبر داد و گفت: به دستور فرماندهی انتظامی کشور این طرح در چند روز آینده به عنوان الگو برای فرماندهان انتظامی کشور ارائه می‌شود.

گودرزی تکریم ارباب رجوع، رعایت قوانین بهداشتی و امکانات مناسب در بازداشتگاه‌ها، نصب تابلوی اعلانات در پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها را از اقدامات دیگر انتظامی استان در راستای توجه به حقوق شهروندی دانست.

وی از کاهش 43 درصدی متوفیان تصادفات نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: با حضور خوب نیروهای انتظامی در سطح جاده‌های استان و همکاری مردم نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری در این زمینه انجام گرفته است.

فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از اجرای طرح بخشودگی دیرکرد پرداخت جرایم رانندگی به عنوان یک مشوق انگیزشی برای همراهی و همکاری شهروندان خبر داد و گفت: به منظور کنترل و کاهش تخلفات رانندگی طرح بخشودگی دیر کرد جرایم تخلفات رانندگی از سال 89 با هماهنگی نهادها ودستگاه‌های زیربط مورد تصویب قرار گرفت.

گودرزی ادامه داد: براساس این طرح رانندگان و مالکان خودروهایی که تا تاریخ 19/9/1390 نسبت به پرداخت تخلفات رانندگی خود اقدام کنند دیرکرد پرداخت جرایم آنان مورد بخشودگی قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: این اقدام با هدف ایجاد انگیزه خود کنترلی و پرهیز از ارتکاب تخلفات رانندگی به ویژه تخلفات حادثه‌ساز در یک فرصت زمانی محدود در نظر گرفته شده و تمدید نمی‌شود.

فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از کاهش جرایم در ماه مبارک رمضان و لیالی قدر در استان خبر داد و اذعان داشت: حضور پررنگ پلیس، نیروهای انتظامی و همکاری خوب مردم استان در لیالی قدر سبب شد تا جرایم را در سطح استان به حداقل ممکن برسد.

گودرزی از تشدید اقدامات پلیسی در نیمه دوم شهریورماه همزمان با سفرهای مردم در سطح استان خبر داد و یادآور شد: امید است با این اقدامات امنیتی و حضور نیروهای انتظامی در سطح شهرهای استان به ویژه شهرستان بیرجند امنیت مطلوبی را برای شهروندان استان در پایان این ماه برقرار کنیم.

انتهای پیام/ص20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول