اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی هرمزگان خبر داد:

برگزاری 18 دوره آموزشی برای اعضای نظام مهندسی کشاورزی هرمزگان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان با بیان اینکه در راستای بالا بردن مهارت‌های فنی و تخصصی اعضای نظام مهندسی طرح‌های آموزشی ویژه‌ای درنظر گرفته شده، گفت: در نیمه دوم امسال 18 برنامه آموزشی برنامه‌ریزی شده است.

برگزاری 18 دوره آموزشی برای اعضای نظام مهندسی کشاورزی هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، مهدی ترابی اظهار داشت: در صورت نیاز و استقبال متقاضیان امکان برگزاری دوره‌های آموزشی بیشتری نیز وجود دارد.
وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون نیز شش دوره آموزشی برگزار شده است.  
رئیس سازمان نظام مهندسی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه اعضا علاوه بر ارتقا دانش فنی فارغ التحصیلان و ارایه خدمات به بهره‌برداران که منجر به افزایش تولید می‌شود، سبب بسترسازی برای اشتغال آنان نیز می‌شود.
به گفته ترابی، در حال حاضر سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا بیش از 2 هزار عضو در رشته‌های کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست است.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان هرمزگان از اعضا خواست که عضویت آنها به صورت فعال باشد تا بتوانند با توجه به تخصصی که دارند خدمات مورد نیاز را به جامعه هدف ارائه دهند.  
وی با بیان اینکه نظارت و راهبری فعالیت‌های تخصصی از جمله راه‌اندازی کلینیک‌های گیاه پزشکی توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی انجام می‌شود، افزود: سال گذشته برای ارائه خدمات فنی به بهره‌برداران و مدیریت باغ‌های انبه، راه‌اندازی هفت کلینیک گیاه پزشکی در دستور کار قرار گرفت که در حال حاضر سه مورد از این کلینیک‌ها توانستند برای ارائه خدمات خود با بهره‌برداران این بخش به توافق برسند.
ترابی افزود: با آغاز مهرماه و فصل زراعت طرح ناظرین در حوزه زراعت و مراقبت در حال انجام است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول