اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌این شروع کار ما است

بلاژویچ: مس مستحق ماندن در انتهای لیگ نیست

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: بازیکنان ما ثابت کردند، اگر بخواهند می‌توانند در همه دیدارها پیروز باشند و مستحق ماندن در انتهای جدول نیستند.

بلاژویچ: مس مستحق ماندن در انتهای لیگ نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان میروسلاو بلاژویچ شامگاه یکشنبه پس از پیروزی سه بر صفر برابر سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز مردم کرمان را خوشحال کردیم، بنابراین خودمان هم خوشحال هستیم، مس بعد از این همه بازی توانست، نخستین برد خود را در این فصل به دست آورد.
وی افزود: امروز نشان دادیم، اگر بازیکنان بخواهند می‌توانند برنده شوند و مس کرمان مستحق حضور در پایین جدول نیست، برخی بازیکنان امروز خوب بودند و برخی ضعیف، اما آن‌ها با تمام انرژی بازی کردند. 
سرمربی مس کرمان خاطرنشان کرد: با کسب این پیروزی روحیه خوبی برای دیدار مقابل پرسپولیس گرفتیم و هفته آینده با انگیزه مضاعف به مصاف این تیم می‌رویم.
بلاژویچ در مورد مشکل بدنی بازیکنان مس گفت: این مسئله صحت ندارد، اگر بازیکنان سپاهان امروز 70 کیلومتر دویدند، ما بیش از 100 کیلومتر دوندگی داشتیم نه تنها در این مسابقه بلکه در هر بازی فوتبال تیمی برنده می‌شود و جنگندگی و درگیری بیشتری داشته باشد، برای این برد تمام توان خود را گذاشتیم.
وی گفت: سپاهان همان تیمی است که هفته گذشته چهار گل به سایپا زد و ما در اوج آمادگی روحی و روانی قرار داریم و پیروزی امروز ارزش حیاتی داشت و بازیکنان دستورالعمل من را در زمین به خوبی اجرا کردند.
بلاژویچ در مورد تعویض کاپیتان تیم مس کرمان عنوان کرد: تصمیم گیرنده اصلی در این مورد خود من هستم و هر کس که خوب کار نکند، کاپیتانی را از او می‌گیرم، زیرا من به نظرات دیگران کاری ندارم.
وی اذعان داشت: مطمئن باشید، مس کرمان نتایج بهتری می‌گیرد، دیروز شما از من پرسیدید، می‌توانید امتیازات مس را دو رقمی کنید و امروز دیدید که نتیجه خوبی گرفتیم، زیرا این شروع کار ما است.
سرمربی مس کرمان در مورد ناسزای اشجاری بازیکن سپاهان به خودش تصریح کرد: من چیزی متوجه نشدم، زیرا زبان فارسی بلد نیستم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول