اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان داماش گیلان:

داماش پیروز دیدار با مس کرمان است

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال داماش گیلان گفت: داماش گیلان با حمایت تماشاگران رشتی و عزم بازیکنان و کادر فنی خود، پیروز دیدار با مس کرمان است.

داماش پیروز دیدار با مس کرمان است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا مهدوی صبح امروز در آستانه دیدار داماش گیلان و مس کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت بازیکنان تیم داماش اظهار داشت: در مدت زمان دو هفته تعطیلی لیگ برتر تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم و برای پیروزی در مقابل صنعت نفت حاضر می‌شویم. 
وی افزود: تیم خوب و با انگیزه‌ای را تشکیل داده‌ایم و با تمرینات فشرده صبح و عصر به شرایط آرمانی نزدیک شدیم. 
کاپیتان تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به اینکه بازیکنان و کادر فنی داماش تلاش خود را برای کسب موفقیت به‌کار می‌گیرند، گفت: در تلاش هستیم تا در مقابل مس کرمان شایستگی‌های تیمی خود را به نمایش بگذاریم.
وی متذکر شد: اگرچه در پنج هفته نخست لیگ برتر نتایج خوبی به دست نیاورده‌ایم ولی روزهای خوبی با داماش در پیش رو داریم و از حقانیت فوتبال گیلان در ادامه بازی‌های لیگ دفاع می‌کنیم. 
مهدوی گفت: بازیکنان تیم برای شادی و سربلندی هواداران گیلانی با تمام وجود تمرین می‌کنند و تمام مشکلات تمرینات را تحمل می‌کنیم تا به فرم ایده‌آل نزدیک شده و در برابر هواداران پرشور خود سربلند باشیم.
وی با اشاره به دیدار داماش در هفته ششم لیگ‌برتر در مقابل مس کرمان خاطرنشان کرد: برای دیدار با مس در هفته ششم رقابت‌های لیگ‌برتر به آمادگی 100 درصدی رسیده‌ایم و با کسب امتیاز میزبان سربلندی در این دیدار خانگی خواهیم بود.
این بازیکن با بیان اینکه انتقادات را می‌پذیریم اما احتیاج به روحیه داریم، ابراز داشت: هر بازیکنی روز بد و خوب دارد و نباید با انتقاد شدید یک بازیکن را نابود کنیم و مطمئنا به تدریج تیم ما بهتر می‌شود و بازی‌های خوبی را در ادامه مسابقات انجام می‌دهیم.
وی با اشاره به سه بازی خارج از خانه داماش گیلان افزود: در بازی با استقلال بسیار خوب بودیم هر چند در بازی با فجر سپاسی خوب بازی نکردیم ولی بردیم و در مقابل تراکتورسازی نیز حداقل از تیم دوم جدول چیزی کم نداشتیم اما بازی را واگذار کردیم ولی در ادامه دیدارها روند ما بهتر می‌شود.
مهدوی با اشاره به اینکه در مقابل مس محکوم به پیروزی برسیم، اذعان داشت: در این بین نام حریف برایمان مهم نیست و تنها هدف ما پیروزی و خوشحال کردن هواداران است و امیدوارم در این بازی به این امر دست یابیم. 
به گزارش فارس، تیم فوتبال مس که میروسلاو بلاژویچ سرمربی این تیم کرمانی است دارای یک امتیاز از پنج بازی بوده و شاگردان مهدی دینورزاده در داماش گیلان نیز موفق به کسب چهار امتیاز از پنج بازی خود در رقابت‌های لیگ ‌برتر یازدهم شده‌اند. 
دیدار تیم‌های فوتبال داماش گیلان و مس کرمان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:30 امروز جمعه 18 شهریور به میزبانی داماش در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می‌شود. 
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول