اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:

اقتدار نیروی انتظامی ضامن ثبات کشور است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج در مجلس گفت: اقتدار و آمادگی نیروی انتظامی یکی از عوامل اصلی و ضامن ثبات و امنیت کشور است.

اقتدار نیروی انتظامی ضامن ثبات کشور است
عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بسط امنیت و اجرای عدالت در تمام حوزه‌های زندگی بشر، از جمله مهمترین نیازهای انسان است.
وی تصریح کرد: برای تحقق این مهم پیش‌نیازهایی لازم است که در صورت عدم فراهم شدن هر کدام از آنها، اجرای عدالت و بسط امنیت با مشکل روبرو خواهد شد.
این مسئول با اشاره به اینکه نیروی انتظامی یکی از عوامل اصلی تامین امنیت شهروندان ایرانی است، گفت: همه باید تلاش کنیم تا پلیسی مقتدر و آماده داشته باشیم و در این صورت می‌توانیم به برقراری عدالت و امنیت در کشور امیدوارتر باشیم.
اکبریان در ادامه به برخی انتقادهای مردمی به عملکرد نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: این کاستی‌ها طبیعی است و عملکرد پلیس هر کشوری بر اساس توانمندی‌ها، نیازها و داشته‌هایی که دارد، ارزیابی می‌شود.
وی ادامه داد: برخی از نواقص در کار نیروی انتظامی به ساختارهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور و برخی دیگر به محدودیت‌های مالی و امکانات باز می‌گردد که باید تلاش کنیم این مسائل برطرف گردد.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با وجود تمامی این موارد، عملکرد نیروی انتظامی در کشور مثبت بوده و احساس رضایت در میان مردم وجود دارد.
اکبریان متذکر شد: برخی دست‌های پیدا و پنهان به دنبال تخریب جایگاه پلیس در ایران است و در این میان رسانه‌های خارجی نیز انتقادهای بی‌مورد و غیر منطقی بیان می‌کنند که ارزش چندانی ندارد.
وی در پایان گفت: رابطه پلیس با مردم در ایران باید بهتر شده و این امر کمک بسیاری به افزایش احساس امنیت در جامعه منجر خواهد شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول