اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی ایلام:

نخستین دوره آموزشی پاراگلایدر در ایلام برپا شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان ایلام گفت: با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده نخستین دوره آموزشی پاراگلایدر در ایلام برپا شد.

نخستین دوره آموزشی پاراگلایدر در ایلام برپا شد
ارسلان چولکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با تلاش مجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی ایلام یک دوره کلاس پاراگلایدر با شرکت 18 هنر جو در شهر ایلام برگزار شد.
وی ادامه داد: از مجموع هنرجویان شرکت کننده 13 هنر جو آقا و پنج هنر جو نیز خانم بودند که به مدت سه روز در استادیوم کارگران و سایت بانروشان واقع در بخش صالح آباد از توابع شهرستان مهران در این دوره آموزشی حضوری فعال و جدی داشتند.
این مسئول اضافه کرد: این دوره آموزشی با حضور استاد فرخنده کلام از مدرسین انجمن ورزش‌های هوایی کشور برگزار شد.
چولکی تصریح کرد: این دوره شامل کلاس‌های تئوری، چترشناسی، پاراکشی و پرواز کوتاه بوده که با استقبال هنرجویان روبه رو شده است.
رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان ایلام گفت: استقبال خوب و مناسب هنرجویان از این دوره آموزشی سبب شده که دور بعدی این دوره آموزشی نیز برگزار شود.
وی ادامه داد: بر این اساس قرار است طی هفته آینده دوره دوم آموزش پاراگلایدر با سقف ارتفاع بالاتر از 400 متر در سایت بانروشان برگزار شود.
این مسئول عنوان کرد: در پایان هر دو دوره به هنرجویان موفق گواهینامه پرواز با پاراگلایدر توسط انجمن ورزش‌های هوایی جمهوری اسلامی ایران اعطاء خواهد شد.
چولکی از علاقه‌مندان خواست در دوره‌های آموزشی هیئت انجمن‌های ورزشی استان ایلام شرکت فعال و مستمر داشته باشند.
رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان ایلام در پایان اذعان داشت: این هیئت ورزشی در صدد توسعه ورزش‌ در بین اقشار مختلف استان ایلام است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول