اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی:

306 پروژه راهسازی در حوزه جنوب کرمان‌ در دست اجراست

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: 306 طرح راه با اعتبار یک هزار و 100 میلیارد ریال در جنوب کرمان در دست اجرا قرار دارد.

306 پروژه راهسازی در حوزه جنوب کرمان‌ در دست اجراست
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی نیکزاد بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان کهنوج در جمع خبرنگاران با اشاره به استقرار اداره کل راه و ترابری در جنوب کرمان اظهار داشت: از ابتدای تأسیس اداره کل راه و ترابری جنوب کرمان طرح‌های بسیار خوبی در بخش راه‌های اصلی، فرعی و روستایی انجام شده است.
وی افزود: با اتمام راه‌های اصلی، این محورها به بزرگراه تبدیل می‌شوند.
نیکزاد همچنین با اشاره به بهره‌برداری از راه‌آهن بم - زاهدان تصریح کرد: در کنار این راه‌آهن، یک سری راه‌آهن‌های آنتنی نیز وجود دارد که از جمله آن‌ها راه‌آهن بم - جیرفت است که احداث آن‌ها نیز در دست مطالعه قرار دارد.
وی با اشاره به برداشت محصولات کشاورزی در جنوب کرمان ابراز داشت: در ایام برداشت محصول، حمل و نقل جنوب کرمان، حمل و نقل کشور را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد که برای رفع این مشکل مقرر شده است در زمان برداشت محصول، از سایر استان‌ها وسایل نقلیه را برای رفع این مشکل به منطقه اعزام کنند.
نیکزاد در ادامه سفر به استان کرمان، از طرح 32 هکتاری مسکن مهر شهرستان کهنوج بازدید کرد و بیان داشت: سرعت‌بخشی به عملیات اجرایی آن، رعایت اصول فنی و مهندسی و کیفیت کار باید مورد توجه قرار گیرد.  
مدیرکل مسکن و شهرسازی استان کرمان نیز در حاشیه این بازدید اظهار داشت: این طرح در مساحت 32 هکتاری در قالب 375 بلوک چهار واحدی در حال احداث است.
تقی رضایی مساحت هر یک از واحدهای این مجموعه را 85 متر مربع عنوان کرد و خاطرنشان کرد: از مجموع واحدهای در دست احداث در قالب این طرح، 400 واحد در مرحله اجرای فونداسیون، 280 واحد در مرحله اجرای اسکلت ، 100 واحد در مرحله اجرای سقف و مابقی نیز در دست احداث هستند.
وی اذعان داشت: در این سایت خدمات رفاهی و آموزشی نیز طراحی شده است.
به گزارش فارس، علی نیکزاد بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان کهنوج، یک میلیارد ریال برای احداث یک باب مسجد و 2 میلیارد ریال برای آسفالت جاده یک شهرک کهنوج اختصاص داد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول