اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و ترابری بویراحمد:

عمر ماشین‌آلات راهسازی بویراحمد به سر آمده است

خبرگزاری فارس: رئیس راه و ترابری بویراحمد با بیان مهم‌ترین مشکل کنونی اداره راه و ترابری شهرستان بویراحمد گفت: عمر ماشین‌آلات راهسازی بویراحمد به سر آمده که این موضوع بزرگ‌ترین مشکل ما در حال حاضر به‌شمار می‌رود.

عمر ماشین‌آلات راهسازی بویراحمد به سر آمده است
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سپهدار آسابه در بازدید از راه‌های روستایی شهرستان بویراحمد در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه هم‌اکنون تنها 45 درصد از راه‌های روستایی شهرستان بویراحمد آسفالت شده و بقیه نیز خاکی هستند، اظهار داشت: لازم است در این راستا اعتبارات بیشتری در نظر گرفته شود تا بتوانیم دیگر روستاهای این شهرستان را از نعمت راه آسفالته مناسب برخوردار کنیم.
این مقام مسئول راهسازی در شهرستان بویراحمد با بیان اینکه حریم راه‌های اصلی این شهرستان مورد پاکسازی قرار گرفته‌اند، بیان داشت: در محور شیراز به یاسوج، کمربندی یاسوج، یاسوج به بابامیدان رفت و برگشت از سرگچینه تا روستای تنگاری و قسمتی از محور یاسوج به شیراز از هر سمت 22.5 متر مورد پاکسازی قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: محورهای اصلی شهرستان بویراحمد 300 کیلومتر است که همه این محورها مورد پاکسازی قرار گرفته‌اند.
آسابه در همین زمینه گفت: این کار همان راهداری پائیزه بوده که اعتباری کمتر از 50 میلیون تومان برای آن در نظر گرفته شده و بیشتر با استفاده از دستگاه‌های راه‌سازی که در اختیار داریم مبادرت به انجام این کار کرده‌ایم.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان بویراحمد یکی از دلایل کندی کار در راه‌های روستایی را به موقع انجام نشدن مبادله موافقتنامه‌ها دانست و افزود: این کار موجب شده که در انتخاب پیمانکار و واگذاری کارها وقفه ایجاد شود.
آسابه تصریح کرد: با توجه به سردسیر بودن شهرستان‌های بویراحمد و دنا و محدودیت در فصل کاری در حوزه راه‌سازی، انتظار داریم که موافقتنامه‌ها در استانداری هر چه سریع‌تر مبادله شود.
وی به کارهای خوب انجام گرفته شده در زمینه نصب علائم در محورهای این شهرستان و خط‌کشی‌های لازم اشاره کرد و یادآور شد: 250 کیلومتر از راه‌های فرعی و 300 کیلومتر از راه‌های اصلی خط‌کشی و نصیب علائم و تجهیزات در آن‌ها انجام شده، ولی در راه‌های روستایی این کار تنها در سه روستای هدف منصورآباد دشت‌روم به طول هفت کیلومتر، دلی‌اولاد علی‌مؤمن به طول 15 کیلومتر و حوزه کاکان نیز به طول 15 کیلومتر خط‌کشی و نصب علائم صورت گرفته است.
اینن مسئول اعتبارات در نظر گرفته شده برای این کارها را کم و ناچیز دانست و اضافه کرد: برای راه‌های اصلی شهرستان بویراحمد در این رابطه 100 میلیون تومان و برای راه‌های روستایی تنها 50 میلیون تومان در نظر گرفته شده که مبلغ اندک و ناچیزی به نظر می‌رسد.
‌وی به بزرگ‌ترین معضل حوزه راهسازی و راهداری در شهرستان بویراحمد اشاره کرد و اذعان داشت: عمر مفید ماشین‌آلات راهسازی در این شهرستان 23 سال است که باید فکر اساسی از سوی مسئولان ارشد استان برای تامین اعتبار در این راستا برای تعویض ماشین‌آلات شود.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول