اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باحضور مسئولان و دانش‌آموزان انجام شد؛

افتتاح دبیرستان پسرانه نمونه دولتی دولتی در سنندج

خبرگزاری فارس: مراسم افتتاحیه دبیرستان پسرانه نمونه دولتی مولوی سنندج با حضور مسئولان آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج، دانش‌آموزان و والدین آنها در سنندج برگزار شد.

افتتاح دبیرستان پسرانه نمونه دولتی دولتی در سنندج
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج ظهر امروز در این مراسم با تبریک موفقیت دانش‌آموزان به برای قبولی در آزمون و راهیابی به این دبیرستان اظهارداشت: آموختن دین و دین‌شناسی، علم و دانش هدفمند و کسب اخلاق حسنه از وظایف و اهداف اساسی آموزش و پرورش نسبت به دانش‌آموزان است.
خلیل کریمی رسیدن دانش‌آموزان به حیات طیبه را رسالت اساسی آموزش و پرورش و چشم‌انداز اولویت‌ها و برنامه‌های مقام عالی وزارت عنوان کرد و محور تحولات را ارتقای منزلت معلمان و مسیر تحولات را ایجاد زمینه عدالت آموزشی در سطح کلاس و مدرسه برای همه دانش‌آموزان برشمرد.
وی بیان داشت: راه‌اندازی مدارس جدید در استان گام ارزنده‌ای برای تحصیل بهتر و مطلوب‌تر دانش‌آموزان است بنابراین دانش‌اموزان باید از این فرصت ارزشمند نهایت استفاده را ببرند.
وی تلاش برای داشتن استانی آباد را ضروری خواند و گفت: هر کسی به اندازه مسئولیتی که دارد در این راستا باید تلاش کند و دانش‌آموزان نیز با تحصیل علم و دانش می‌توانند در این زمینه موفق باشند.
به گزارش فارس همچنین دبستان دو  کلاسه روستای باغلوجه از توابع شهرستان قروه نیز با حضور مسئولان استانی و محلی و اعضای مجمع خیرین مدرسه‌ساز قروه به بهره برداری رسید.
این دبستان دو کلاسه با هزینه‌ای بالغ بر ۸۳ میلیون تومان با  ۱۶۷ مترمربع زیربنا، در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع و 120 متر طول دیوارکشی و محوطه به بهره‌برداری رسید.
این واحد آموزشی به همت خیر مدرسه‌ساز خانم رقیه منتشلو و مشارکت اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان احداث شده که از 83 میلیون تومان هزینه ساخت مدرسه مبلغ ۵۳ میلیون تومان توسط خیر  و ۳۰میلیون تومان نیز توسط اداره کل نوسازی مدارس هزینه شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول