اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیگر اصفهانی:

صنعت سینمای اصفهان هنر اصفهانی‌ها است

خبرگزاری فارس: بازیگر و هنرمند اصفهانی گفت: هنر و هنرمندان اصفهانی هستند که صنعت سینمای آن را تشکیل می‌دهند.

صنعت سینمای اصفهان هنر اصفهانی‌ها است
اسماعیل زنگولگیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره سینمای استان اصفهان اظهار داشت: صنعت سینما در استان اصفهان در مراحل نوپایی است که نیازمند کمک‌های بسیاری از طرف مسئولان است.
وی با اشاره به اینکه در بیشتر پروژه‌ها از بازیگران تئاتر استفاده می‌شود، افزود: در تمام فیلم‌ها و سریال‌های تولیدی چه در برنامه‌هایی که تولید خود استان اصفهان باشد یا در تولیدات تهران اصفهانی‌ها بازیگران نقش دوم و سوم هستند.
هنرمند اصفهانی، کار بازیگران در استان اصفهان را در حدی دانست که بتوانند تولیدات خوبی داشته باشند و ادامه داد: اگر خود هنرمندان در اصفهان کار یکدیگر را قبول داشته باشند و دیگران هم آنها را باور کرده و با پیشنهاد کارهای سطح بالا به آنها منجر به پیشرفتشان می‌شود.
وی برای حل مشکلات بازیگران سینما در استان اصفهان بر این نکته تاکید کرد: با ایجاد تشکلی در استان اصفهان که هسته مرکزی آن خود هنرمندان باشند و کرباسی مدیر صدا و سیما نیز پایه‌گذار و مدیریت آنرا به عهده داشته باشند.
زنگولگیا با اشاره به آموزشگاه‌های بازیگری زیادی که در کل کشور و سطح استان اصفهان رواج پیدا کرده‌ است، گفت: رواج آموزشگاه‌های بازیگری با مجوز رسمی از فرهنگ و ارشاد اسلامی یا بدون مجوز علاقه‌مندان بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند که با دریافت هزینه‌های بسیار چندان مفید هم واقع نمی‌شود.
وی که به تازگی بازی قلاده‌های طلا را به پایان رسانیده و از مدرسان بازیگری است، تصریح کرد: کار آموزش بازیگری سینما یک کار ریشه‌ایی است که صرف پرداخت هزینه‌های گزاف راه به جایی نمی‌برد.
بازیگر اصفهانی اضافه کرد: به‌عنوان یک مدرس بازیگری باید استعداد و فاکتورهای بازیگری را کشف و به عنوان آموزگار سکوی پروازی باشیم برای رشد شاگردان خود و گرنه با گرفتن هزینه‌های بسیار کسی بازیگر نمی‌شود.
انتهای پیام/ح20  
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول