اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول غرفه عفاف و حجاب جشنواره ملی‌ کریمه اهل بیت(ع):

سینمای عفت در نمایشگاه کریمه اهل بیت برپا شد‌

خبرگزاری فارس: مسئول غرفه عفاف و حجاب جشنواره ملی فرهنگی هنری کریمه اهل بیت(ع) گفت: سینمای عفت در غرفه تخصصی عفاف و حجاب نمایشگاه کریمه اهل بیت(ع) برپا شده است.

سینمای عفت در نمایشگاه کریمه اهل بیت برپا شد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری پنجمین جشنواره ملی فرهنگی هنری کریمه اهل بیت(ع)، مریم فراهانی اظهار کرد: غرفه تخصصی عفاف و حجاب با عنوان دختران باشکوه در نمایشگاه کریمه اهل بیت(ع) دایر شده است که در این غرفه پس از اکران فیلم‌های کوتاه و مستند درباره مزایای حجاب و آسیب‌های بد پوششی، کارشناسان به بررسی تبعات منفی این معضلات می‌پردازند.
وی‌ بدحجابی را تهاجم خزنده غرب در کشورهای مسلمان دانست و گفت: دشمنان با این شبیخون فرهنگی زنان را به سمت خود کشیده تا اصالت فرهنگی آنها را تضعیف کنند.
وی تصریح کرد: استفاده از وصیتنامه‌های شهیدان و فرمایشات بزرگان و نیز نمایش عکس‌هایی در مورد بانوان محجبه و آسیب‌هایی که زنان بد‌حجاب را تهدید می‌کند، از دیگر بخش‌های غرفه دختران باشکوه است.
فراهانی افزود: در این غرفه علاوه بر تذکر زبانی به بانوان به آقایان نیز تذکراتی درباره نوع پوشش و رفتار عفیفانه داده می‌شود.
وی در پایان بر ضرورت توجه به اهمیت و جایگاه حجاب در جامعه به منظور بالندگی و طی کردن مسیرهای توسعه و رشد تاکید کرد.
انتهای پیام،/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول