اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آمل خبر داد:

برخورد جدی با رانندگان تاکسی متخلف در آمل

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آمل گفت: با رانندگانی که به صورت غیرقانونی نرخ کرایه‌ها را افزایش می‌دهند برخورد جدی صورت می‌گیرد.

برخورد جدی با رانندگان تاکسی متخلف در آمل
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سیدجعفر رسولی صبح امروز در جلسه هدفمندکردن یارانه‌ها با بیان اینکه در ماه‌های اخیر رانندگان درون و برون‌شهری اقدام به افزایش خودسرانه نرخ کرایه کرده‌اند، بیان داشت: افزایش نرخ کرایه تاکسی در شهر آمل توسط شورای شهر و شهرداری مصوب شده است اما برخی راننده‌ها بیش از این میزان از مردم دریافت می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه در دریافت نرخ کرایه‌ها نباید سلیقه‌ای عمل شود، تصریح کرد: نداشتن پول خرد نباید بهانه‌ای باشد که رانندگان از این طریق تخلف کنند.
رسولی با بیان اینکه این امر موجب گلایه‌مندی مردم شده، یادآور شد: کوچک‌ترین کوتاهی در این زمینه از سوی نهادهای مسئول پذیرفتنی نیست.
این مسئول تصریح کرد: اگر نرخی رسمی از سوی متولیان برای افزایش قیمت‌ها اعلام شده باشد باید همه از آن تمکین کنند.
معاون فرماندار آمل با اعلام اینکه اجرای طرح هدفمندکردن یارانه‌ها نباید بهانه‌ای برای افزایش قیمت‌های بی‌رویه باشد، گفت: این طرح در برخی بخش‌ها تاثیرات خود را گذاشته، اما میزان واقعی این تاثیرات آنگونه‌ای نیست که برخی افراد برای تخلف خود آن را بیان می‌کنند.
وی خواستار برخورد جدی با متخلفان در این زمینه شد و افزود: باید با متخلفان در زمینه افزایش خودسرانه نرخ کرایه‌ها برخورد شود.
 
* جریمه 7.5 میلیون تومان رانندگان تاکسی در آمل
رئیس اداره بازرگانی آمل نیز در این جلسه با بیان اینکه در پی وصول شکایات مردمی از طریق سامانه 124، اقدام به بازرسی از خطوط تاکسیرانی در شهر شده، افزود: 90 مورد بازرسی در یک ماه اخیر از تاکسی‌های شهر صورت گرفته است.
عباسعلی زمانی با اشاره به اینکه 40 مورد پرونده برای رانندگان متخلف در این زمینه تشکیل شده، گفت: این رانندگان7 میلیون و 500هزار تومان جریمه شدند.
وی یادآور شد: بخشی از این مشکلات به روند نرخ‌گذاری مربوط می‌شود که باید به صورت رند باشد تا زمینه تخلف را ایجاد نکند.
زمانی خاطرنشان کرد: هر گونه تخلفی در این زمینه را بررسی و با آن برخورد می‌کنیم.
 
* رانندگان متخلف سلب صلاحیت می‌شوند
رئیس تعزیرات حکومتی آمل نیز با بیان اینکه برای تاکسی‌هایی که تخلف داشته باشند پرونده تشکیل می‌شود، متذکر شد: با بازرسی‌های انجام شده رانندگان متخلف شناسایی می‌شوند.
حسن جورسرا عنوان کرد: در گذشته نیز رانندگانی که به صورت مداوم تخلف داشته و جریمه‌های اعمال شده بازدارنده نبوده سلب صلاحیت شده‌اند.
وی در پایان اذعان داشت: باز هم آمادگی لازم برای مقابله با تخلفات راننده‌های تاکسی در آمل وجود دارد.
انتهای‌پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول